دسته : دفاعی
شماره : 13254223411
تاریخ : 29 فروردين 1399
خدا را شاکریم از اینکه پیشمرگ این ملت قدرشناس هستیم. فرمانده کل ارتش در مراسم رژه خدمت گرامیداشت ۲۹ فروردین (روز ارتش) تاکید کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان سدی آهنین و در کنار مردم برادری دلسوز خواهند بود.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه) در مراسم رژه خدمت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: خدا را شاکریم به خاطر سربازی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و کشور عزیزمان ایران و اینکه تحت فرماندهی ولی فقیه قرار داریم و پیشمرگ این ملت قدرشناس هستیم.

وی افزود: از بزرگواری ملت ایران هرچه بگوییم کم است، اما به شکر خداوند بزرگ امروز هیچ ارتشی در جهان به این اندازه مورد لطف و محبت و حمایت مردم نیست؛ ما چیزی برای تشکر از مردم نداریم جز اینکه در چنین حوادثی کنارشان باشیم و جانمان را تقدیم آرمان‌هایشان کنیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ارتش امروز به چنین توانی رسیده‌ است که در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کند و سربلند باشد، گفت: در همین لحظه و ساعت رزمندگان ارتش در نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی دست در دست برادرانمان در سپاه و ناجا مشغول حفاظت از حدود و ثغور این کشور هستند و در ۳۴ شهر رژه خدمت و در ۴۹ شهر خدمات پزشکی را ارائه می‌کنند.

فرمانده کل ارتش گفت: این توانی است که در سایه جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقام معظم فرماندهی کل قوا به دست آمده است.

وی ادامه داد: به همه رزمندگان نیروی زمینی در مرزهای شرقی و غربی کشور، به همه خلبانان و پرسنل نیروی هوایی، عزیزان‌مان در قرارگاه پدافند هوایی و نیروی پدافند هوایی و دریادلان نیروی دریایی خصوصا عزیزان‌مان در ناوهای نقدی و الوند که هزاران مایل آنسوتر پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند، تشکر می‌کنم. باید به طور ویژه از بیش از ۱۱ هزار نفر کادر بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کنار کادر بهداشتی کشور قرار گرفته‌اند، تشکر و قدردانی کنیم.