دسته : سیاست
شماره : 13254223379
تاریخ : 27 فروردين 1399
روحانی: باید همزمان با بیماری و بیکاری مقابله کنیم امروز مهم‌ترین مسئله و دغدغه مردم ما سلامت و معیشت است، ما باید کاری کنیم که همزمان با بیماری و بیکاری مبارزه کنیم.

امروز مهم‌ترین مسئله و دغدغه مردم ما سلامت و معیشت است، ما باید کاری کنیم که همزمان با بیماری و بیکاری مبارزه کنیم.

امروز مهم است که در دوران کرونا چگونه با این بیماری مقابله کنیم و بعد از پایان دوران چگونه مسائل اقتصاد را سامان دهیم.ویروس کرونا یک معضل برای همه کشورهای جهان است و برای اولین بار است که یک بیماری نامش تبدیل به یک معیار تاریخی برای محاسبات تبدیل شده است. 

موفقیت ما در شرایط کرونایی در صورتی محقق می‌شود که مردم، دولت و سران در کنار یکدیگر باشند.دولت وظیفه دارد برای شناسایی افراد مبتلا تلاش کند و آنها را از جامعه جدا کند.

وزارت بهداشت و درمان تلاش بسیار خوبی را انجام داده کادر پزشکی ما در این مقطع تاریخی از پایان بهمن تا به امروز بخشی سرافراز در برابر مردم است.

رئیس جمهور: درمان اتباع خارجی مبتلا در کشور ما رایگان است

آنچه مورد نیاز مردم از جمله مواد غذایی تامین شده است. در این مدت نشده که مردم به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و با قفسه خالی مواجه شوند؛ موضوعی که بسیاری از کشور‌ها با آن دست به گریبان هستند.

در زمینه حمل باربری‌ها امسال تردد کامیون در اسفند بیش از سال‌های قبل است و این نشان دهنده آن است که مواد غذایی ضروری به مقاصد کافی رسیده است.

ما با جهاد عمومی در کشور شاهد بودیم. مردم در نیازمندی‌های ضروری محتاج نشدند.امسال در بخش کشاورزی شرایط ما نسبت به سال‌های قبل بهتر است، همچنین در تولیدات زراعی بین ۳.۵ تا ۴ درصد افزایش تولید داشتیم.