دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223355
تاریخ : 26 فروردين 1399
یانی کنسرت آنلاین برگزار می کند امشب سه‌شنبه 26 فروردین ماه، یانی کنسرت آنلاین خود را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، شیوع کووید_19 که یکی از ویروس‌های خانواده کرونااست، کلیه فعالیت‌هایی که مستلزم حضور افراد هستند را به حالت تعلیق درآورد، ازجمله، اجرای کنسرت‌های موسیقی. اما هنرمندان چه در داخل ایران و چه خارج از مرزها مخاطبان خود را از یاد نبردند و در این روزهایی که تاب آن شاید برای برخی دشوار است، در کنار هوادارن خود باقی ماندند. این هنرمندان با اجرای کنسرت‌های آنلاین نغمه‌های همبستگی و امید را زمزمه کردند. 

در ادامه حرکت هنرمندان موسیقی جهان در برگزاری کنسرت آن‌لاین همزمان با روزهایی که تمام مردم دنیا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خانه‌نشینی را انتخاب کردند، یانیس کریسومالیس مشهور به یانی هنرمند بین المللی مطرح جهان که با اجرای کنسرت آکروپولیس خود با رهبری شهرداد روحانی توانست رکورد جهانی بازدیدهای اینترنتی را از آن خود کند و به یکی از مشهورترین موسیقیدان‌های جهان تبدیل شود، امشب (سه شنبه ۲۶ فروردین) کنسرت زنده خود را که قرار است از طریق فضای مجازی پخش شود، برای مردم جهان اجرا خواهد کرد .

یانیس کریسومالیس مشهور به یانی، موسیقی‌دان، پیانیست، نوازنده کیبورد و آهنگساز اهل یونان و ساکن ایالات متحده است. موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دوره کلاسیک، سافت راک و موسیقی جهان است و بخش عمده آهنگ‌های او را سازهای موسیقی تشکیل می‌دهند.

یانی یکی ار موفق‌ترین افراد در عرصه موسیقی است  و ساخته‌هایش در برنامه‌های تلویزیون‌های تجاری و به ویژه برای رخدادهای ورزشی استفاده شده‌اند و از دیرباز در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تلویزیون‌های همگانی مؤثر بوده‌اند. 

 درپی تأثیراتی که یانی از فرهنگ‌های گوناگون جهان پذیرفته‌است، او را «هنرمند جهانی حقیقی» و موسیقی‌اش را بازتابی از فلسفه «یک دنیا، یک‌نفر» و «آمیزه‌ای از گلچین نواهای قومی» لقب داده‌اند.

شمارش معکوس اجرای زنده امشب این هنرمند در صفحه https://youtu.be/UsR1FWSFQZY آغاز شده است.