دسته : بین الملل
شماره : 13254223351
تاریخ : 26 فروردين 1399
بیانیه حشد الشعبی با عنوان صدمین روز شهدات فرماندهان پیروز حشد الشعبی بیانیه ای را با عنوان صدمین روز شهدات فرماندهان پیروز صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،حشد الشعبی بیانیه ای را با عنوان صدمین روز شهدات فرماندهان پیروز صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح می باشد:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

و نگو هر کس در راه خدا کشته شود مرده است ، بلکه زنده است ، اما احساس نمی کنی

راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه

صد روز گذشته است و هنوز هم در بین ما حضور دارند ، نوری که مسیر را روشن می کند و چگونگی ادامه راه را به ما نشان می دهد ، و چشمانی که ما را از اوج خود محافظت می کند با آن نمایش دلسوزانه که ما را در مقابل خطبه ها و غرور در صبر با زخم ها فراهم می کند و با وظایف مطرح شده در رسیدن به هدف قدم می گذارد.

ای فرماندهان بزرگ:

فرزندان شما صالحان شما در پیمان ثابت قدم هستند و آنها با قلبهای پر از ایمان ادامه می دهند ، مسیر مقدسی که با ساختن خون خالص خود که با خون این سرزمین در دوره های طولانی جهاد بزرگ شده بود ، ادامه می یابد تا خون شهید بزرگوار ما ، امام حسین (علیه السلام).

ما توهین نکرده ایم و هوشیار هستیم ، همانطور که شما در سخنرانی ها و مبارزات ، جنگ و صلح و در همه زمینه ها به ما قول داده اید.

مردم ما شاهد تلاشهای بسیار زیاد مردم بوده اند و تحت هدایت مستقیم رئیس حشد الشعبی ، در تلاشهای فراوان در کنار برادرانشان در موسسات بهداشتی در مواجهه با کرونا ، چه با انجام اقدامات گسترده برای بهداشت و ضد عفونی سازی کلیه استانهای کشور و چه در سطح اقدامات امدادی و ارائه حمایت از خانواده های آسیب دیده کم درآمد. دقیقاً همانند آنها وقتی که برای اجرای ندای ملت تلاش کردند و آن را از هلاکت داعش آزاد کردند.

حشد الشعبی، بدون نگرانی از امنیت و ثبات کشور ، فراخوان همه نیروهای سیاسی را برای متحد کردن سخنان و تلاش های خود برای تشکیل یک دولت محکم که مراقب منافع همه عراقی ها باشد ، تازه می سازد و عراق را از بحران فعلی خود خارج می کند و به خون شهدایی که برای فداکاری هایشان نیستند که عراق باقی بماند ، وفادار است.

ما همیشه میثاق را به مرجع عقلانی خود ، به شهدای بزرگوارمان ، پیشوایان پیروز و برای مردم صبور و میهن خود تجدید می کنیم تا در همان مسیر پا قدم بگذاریم و ما هرگز آنها را شکست نخواهیم داد مگر به توفیق خداوند .

الحشد الشعبی

100 روز بعد از شهدای پیروز