دسته : ورزشی
شماره : 13254223338
تاریخ : 25 فروردين 1399
ستاره تیم ملی تیتر اصلی روزنامه پرتغالی؛ در آستانه انتقال بزرگ! پیش از این هم خبر انتقال طارمی به لیگ انگلیس و لوشامپیونه فرانسه شنیده می شد

مهدی طارمی ستاره تیم ملی و بازیکن ریوآوه پرتغال این روزها در بین رسانه های پرتغالی خبرساز شده است، طارمی به واسطه درخشش در لیگ پرتغال مورد توجه باشگاه های مطرح این کشور از جمله اسپورتینگ لیسبون و پورتو قرار دارد. از این رو در روزهای بدون فوتبال بیشتر رسانه ها از جمله روزنامه رکورد پرتغال به اخبار نقل و انتقالاتی می پردازند، روزنامه رکورد جلد امروز خود را به تصویر ستاره تیم ملی ایران اختصاص داده و از علاقه اسپورتینگ لیسبون به وی خبر داد.

این انتقال به قدری در بین رسانه های پرتغالی اهمیت دارد که رکورد در صفحه دوم خود نیز از آمار طارمی در این فصل لیگ پرتغال بنویسد، رکورد به بررسی آمار طارمی و نحوه حضورش از لیگ قطر در پرتغال نوشت.

در قسمتی از این گزارش ، شرط های باشگاه ریوآوه برای فروش مهدی طارمی ذکر شده و در آخر هم اظهار نظر مدیربرنامه های او آورده شده است. پیش از این هم خبر انتقال طارمی به لیگ انگلیس و لوشامپیونه فرانسه شنیده می شد، حال باید منتظر ماند و دید که این ستاره بوشهری چه آینده ای خواهد داشت.