دسته : سلامت
شماره : 13254223305
تاریخ : 24 فروردين 1399
جهان پور: بزودی امکان تشخیص سریع، کم هزینه و فراگیر ویروس کرونا در دسترس همه خواهد بود با تلاش و کوشش فن آوران و شرکت های دانش بنیان ایرانی، تست سریع کرونا و آزمایش وجود آنتی بادی کووید ۱۹ در بدن افراد، بزودی در دسترس همه خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از ایرنا، براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا، تست شناسایی آنتی بادی کووید ۱۹ و تست سریع کرونا بر اساس شناسایی آنتی بادی در ایران تولید شده و خیلی سریع در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

کیانوش جهانپور در توئیتی که بامداد یک شنبه منتشر کرد، نوشت: تست تست شناسایی آنتی بادی کووید_۱۹ و تست سریع کرونا براساس شناسایی آنتی بادی با تلاش و کوشش فن آوران و شرکت های دانش بنیان ایرانی تولید شده و سبب خواهد شد تا روش های تشخیص سریع، کم هزینه و فراگیر و اجرای مرحله ای فاصله گذاری هوشمند در روزهای آینده برای هموطنان آسان تر شود.

همگانی شدن تست سریع کرونا و در دسترس بودن امکان آزمایش وجود آنتی بادی کووید ۱۹ در بدن افراد با توجه به شرایط فعلی و تعطیلی بسیاری از مشاغل بسیار ارزشمند و موثر خواهد بود زیرا با استفاده از آن ها امکان فعالیت اجتماعی و بازگشایی مشاغل در کشورمان به وجود خواهد آمد.