دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223295
تاریخ : 23 فروردين 1399
ساخت مجدد انیمیشن رابین هود توسط دیزینی دیزنی برای ساخت انیمیشن موزیکال «رابین هود»، برای دیزنی پلاس اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، کودکای که روزگاری به تماشای برنامه‌ها و کارتون‌های مختلف می‌نشستند، امروز افراد بزرگسالی شده‌اند که خود صاحب فرزند هستند، اما همچنان محسور جادوی دلنشین خاطرات محبوب کودکی و متعلقات آن دوران‌اند.
یکی از این کارتون‌های دوست‌داشتنی، انیمشین رابین‌هود محصول ۱۹۷۳، است؛ اگرچه از این داستان فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری ساخته شده که غالب آن‌ها موفقیت‌های چشمگیری نیز به‌همراه داشته، اما، انیمشین آن از محبوبیت خاصی برخوردار است و بین کودکان این نسل و نسل‌های گذشته از جایگاه خاصی برخوردار است.
به همین دلیل دیزنی برای ساخت انیمیشن موزیکال «رابین هود»، برای دیزنی پلاس اعلام آمادگی کرده است.
کارلوس لوپز استرادا که سازنده فیلم جنایی «فریب‌کاری» بود برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. کاری گرنلاند که فیلمنامه «لیدی و ترمپ» را سال پیش برای دیزنی پلاس نوشته بود نیز برای نوشتن فیلمنامه جدید «رابین هود» انتخاب شده است.
جاستین اسپرینگر برای تهیه‌کنندگی این فیلم انتخاب شده است. فیلم جدید «رابین هود» از حضور حیوانات به صورت کامپیوتری و در ترکیب با لایو اکشن ساخته می‌شود و چیزی شبیه «کتاب جنگل» و «دامبو» دیزنی خواهد بود.
قراردادهای استرادا و گرانلاند نیز اوایل ماه پیش و پیش از تعطیلی ناشی از شیوع کرونا بسته شده بود.
در «رابین هود» ۱۹۷۳، که تهیه و کارگردانی آن را ولفگانگ رایترمان برعهده داشت و برمبنای داستان کلاسیک رابین هود ساخته شده بود، شخصیت‌های اصلی را رابین هود، جان کوچولو، کشیش تاک، پرنس جان، کلانتر ناتینگهام و پیشخدمت ماریان تشکیل می‌دادند و حیوانات مختلف نقش این شخصیت‌ها را برعهده داشتند که شامل روباه، خرس، گورکن، شیر، گرگ، و روباه ماده بودند.