دسته : اجتماعی
شماره : 13254223287
تاریخ : 23 فروردين 1399
کاهش تردد‌ها به گسترش دولت الکترونیک بستگی دارد رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران: تا دولت الکترونیک گسترش پیدا نکند، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم تردد‌های مردم کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، دکتر علیرضا زالی در جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری ستاد با مدیران نهادها، سازمان ها، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها افزود: ظرفیت دورکاری در ادارات ما بسیار کم است، اما در برخی کشور‌ها شاهد اقدامات بسیار پیچیده از طریق الکترونیک و غیرحضوری هستیم.

وی گفت: باید همه دستگاه‌ها هر نقشی در تحقق دولت الکترونیک دارند آن را ایفا کنند.

در این جلسه نماینده شهردار تهران در ستاد مقابله با کرونا نیز گفت: ما باید طرح‌هایی را اجرا کنیم که استمرار داشته باشد و فقط در زمان بحران‌ها مطرح نشود و در این شرایط نیازمند زیرساخت هستیم.

آقای کرمی افزود: یک زمانی بحث غربالگری فشار خون مطرح بود و اکنون بحث بیمار یابی در خصوص کرونا مطرح است و باید زیرساخت‌ها به نحوی باشد که مثلا اگر در آینده بحران دیگری داشتیم بتوانیم مسیرمان را به آن سمت سوق دهیم و خدمت رسانی در هر عرصه‌ای قابل انجام باشد.

وی گفت: مدیریت تهران به اندازه مدیریت سوئیس و اتریش است و ۲۵ درصد تولید ناخالص ملی در تهران است و ما باید رقابت‌ها را کنار بگذاریم و زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.

در این جلسه هم اندیشی مدیرعامل فن آپ، مدیرعامل فاوای شهرداری، مدیرعامل دیجی کالا، مدیرعامل نقشه یاب نشان و برخی مسئولان استارت آپ‌ها حضور دارند.