دسته : ورزشی
شماره : 13254223279
تاریخ : 22 فروردين 1399
بحران مدیریتی در بارسلونا با استعفای 6 تن از اعضاء بارتومئو می خواهد افرادی را که با سیاست های وی در باشگاه مخالف هستند مجبور به استعفا کرده یا تنزل درجه بدهد.


باوجود اینکه شیوع ویروس کرونا به باشگاه بارسلونا ضررهای مالی فراوانی زده و به نوعی این تیم دچار بحران اقتصادی شده است، حالا باید بحران مدیریتی را هم تجربه کند چراکه 6 تن از اعضای هیئت مدیره این تیم از سمت خود کناره گیری کرده اند. این افراد با ارسال نامه ای به بارتومئو رئیس باشگاه استعفای خود را اعلام کردند، در این بین "امیلی روسائود" و "انریکه تومباس" دو نائب رئیس بارسلونا در کنار ماریا تیخیدور، خوسپ پونت، سیلویو الیاس و جوردی کلاسامیگلیا افرادی بودند که استعفا دادند. این افراد با ارسال نامه ای به بارتومئو خواستار موافقت با استعفا شده و در این نامه از سایر مدیران باشگاه خواسته شده تا هرچه سریعتر وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهند تا بارسلونا با موفقیت از بحران بوجود آمده عبور کند.


این استعفای دسته جمعی درحالی صورت گرفت که پیش از این نشریه "مارکا" در گزارشی آورده بود، باتومئو قصد دارد از بحران کنونی باشگاه استفاده کرده و افرادی را که در باشگاه مخالف یا موافق او هستند شناسایی کند. بارتومئو می خواهد افرادی را که با سیاست های وی در باشگاه مخالف هستند مجبور به استعفا کرده یا تنزل درجه بدهد.


دوران ریاست بارتومئو در بارسلونا از جولای سال 2015 آغاز شده اما هیچگاه مانند این فصل با مشکلات مدیریتی مواجه نبوده است، چندی پیش "کادناسر" مدعی شد که باتومئو به یکی از شرکت های رسانه ای مبلغی درحدود یک میلیون یورو داده تا با استفاده از 100 حساب کاربری زیر مجموعه خود در شبکه های اجتماعی از بارتومئو به دلیل مشکلات و ناکامی های فصول اخیر رفع اتهام کند. همچنین این رسانه دستور داشت تا بر علیه لیونل مسی، پیکه، ژاوی هرناندز و پپ گواردیولا انتقاد کند و هرکسی به جز بارتومئو را مسبب ناکامی بارسلونا جلوه دهد.