دسته : فرهنگ عمومی
شماره : 13254223236
تاریخ : 20 فروردين 1399
انتشار فراخوان برگزاری نمایشگاه عروسک از سوی کانون پرورش فکری فراخوان نمایشگاه گروهی عروسک‌سازان با عنوان «لبخندِ زمین» با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه «لبخندِ زمین» امسال که سال جهش تولید نامگاری شده با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استودیو عروسک نیلشید برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل  عروسک‌هایی خواهد شدکه از هر جنس و ابعادی به مفهوم «لبخندِ زمین» اشاره داشته باشد.

بر اساس این فراخوان، انتخاب مواد و ابعاد در ساخت عروسک‌های «لبخندِ زمین» برای علاقه‌مندان آزاد است. به این ممعنی که هنرمندان می‌توانند برای ساخت عروسک خود از هر ماده‌ای استفاده کنند و عروسک‌ها را در هر اندازه دلخواه بسازند. 

موادی که برای ساخت این عروسک‌ها می‌تواند استفاده می‌شود پارچه، چوب، پاپیه‌ماشه، انواع خمیر مجسمه، گل، گچ و ترکیبی از مواد در دسترس و به‌ویژه طبیعی و دوست‌دار طبیعت باشد.

شرط لازم و ضروری شرکت در این نمایشگاه، خلاقانه بودن غروسک‌ها ایست. عروسک‌ها باید به صورت خلاقانه و ابداعی ساخته شوند و عروسک‌های کپی به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

آثار در ابتدا با ارسال عکس، داوری و پس از انتخاب بر اساس ویژگی‌های یاد شده، ارسال می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ فرصت دارند تا عکسِ‌ عروسک‌های خود را به شماره واتس‌اپ ۰۹۹۱۲۴۷۸۷۶۷ ارسال کنند.

نمایشگاه عروسک‌های «لبخندِ زمین» پس از پایان شیوع کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار و تاریخ آن نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.