دسته : فناوری
شماره : 13254223221
تاریخ : 20 فروردين 1399
آمازون فقط به کادر درمانی تجهیزات مقابله با کرونا را می فروشد این وب سایت خرده فروشی از فروش این محصولات هیچ سودی دریافت نمی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از دیلی میل، وب سایت آمازون به تازگی بخش جدیدی را به پلتفرم فروش آنلاین خود اضافه کرده تا نهاد ها و سازمان های دولتی بتوانند تجهیزات و ذخایر پزشکی مورد نیاز کادر درمان در اوج شیوع ویروس کرونا را تهیه کنند. تجهیزاتی که در بخش جدید وب سایت آمازون به فروش می رسد شامل ماسک، محافظ صورت، ترموتر، دستکش، گان و مواد پاک کننده می باشد و فقط برای کادر درمان که در معرض جدی خطر ابتلا به کرونا قرار دارند در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام آمازون این کالاها برای افرادی که زودتر سفارش خود را ثبت کنند ارسال خواهد شد، علاوه بر این کسانی که قصد خرید از ین بخش را دارند باید فرمی مخصوص را پر کنند. همه این موارد درحالی است که ذخایر کالاها و محصولات در این وب سایت محدود بوده و مشتریان تنها یکبار قادر به خرید خواهند بود. همچنین آمازون از تاریخ یکم ماه آوریل به افراد عادی ماسک های جراحی و N95 را نمی فروشد.

براساس گفته مدیران آمازون، این وب سایت خرده فروشی از فروش این محصولات هیچ سودی دریافت نمی کند و همه هزینه های مرجوع شدن کالا برای فروشندگان سوم(که محصولات را تهیه می کنند) حذف می گردد.