دسته : ورزشی
شماره : 13254223208
تاریخ : 19 فروردين 1399
علاقه تیاگو سیلوا برای بازگشت به سن سیرو تیاگو همیشه از زمان حضورش در تیم میلان به خوبی یاد می کند و به باشگاه و هواداران علاقه زیادی دارد

تیاگو سیلوا مدافع کنونی تیم پاریسن ژرمن سال آخر خود در پیراهن این تیم را سپری می کند و در تابستان قطعا جدا خواهد شد، کاپیتان 35 ساله پاریسی ها برای بازگشت به تیم سابقش آ.ث میلان ابراز علاقه کرده است. هرچند به جز میلان چند تیم اروپایی دیگر هم به جذب این مدافع برزیلی علاقه دارند اما سیلوا دوست دارد بار دیگر پیراهن میلان را بر تن کند، او در فاصله سال های 2009 تا 2012 در میلان حضور داشت و پس از درخشش در این تیم به همراه زلاتان ایبراهیموویچ راهی پاریسن ژرمن شدند. خال با بازگشت زلاتان به میلان، هواداران امیدوارند تیاگو سیلوا که زمانی لقب صخره را به او داده بودند به سن سیرو برگردد.

در همین زمینه مدیر برنامه های تیاگو سیلوا اظهار داشت: تیاگو همیشه از زمان حضورش در تیم میلان به خوبی یاد می کند و به باشگاه و هواداران علاقه زیادی دارد، همه چیز در فوتبال ممکن است اما باید منتظر ماند تا این روزهای سخت به اتمام برسد و پس از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

هرچند به خاطر شیوع ویروس کرونا تمامی لیگ های معتبر اروپایی به حالت تعلیق درآمده اند، اما فیفا با دادن زمان نامحدود برای اتمام لیگ ها به کمک آنها آمد. همچنین فیفا در نظر دارد تا زمان نقل و انتقالات تابستانی را تا ژانویه افزایش دهد تا تیم ها از نظر مالی به ثبات برسند.