دسته : ورزشی
شماره : 13254223161
تاریخ : 17 فروردين 1399
گزینه های فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی؛ چه کسی جای ایگور را می گیرد؟ کولاکوویچ مونته نگرویی در زمان ریاست محمدرضا داورزنی برای هدایت تیم ملی انتخاب شد، او در طول این مدت تنها در مسابقات قاره ای مقام سوم جهان را کسب کرد

پس از فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال فدراسیون درپی یافتن جایگزین مناسب می باشد، ایگور کولاکوویچ که تا پایان المپیک 2020 با فدراسیون قرارداد داشت اما بخاطر تعویق المپیک قرارداد وی فسخ شد. علت این امر هم جلوگیری از صرف هزینه های زیاد عنوان شد، با این حال انتخاب سرمربی برای نیمکت تیم ملی از دغدغه های فدراسیون والیبال ایران به شمار می رود. تیم ملی زمان زیادی برای آمادگی در اختیار ندارد و باید هرچه سریعتر تکلیف سرمربی مشخص شود، از این رو فدراسیون سه گزینه را برای هدایت ملی پوشان ایران در نظر گرفته است. این گزینه ها همگی خارجی هستند و در لیگ سری آ ایتالیا مشغول فعالیت می باشند، اما قرارداد آنها به گونه ای است که شرایط حضورشان در تیم ملی ایران می تواند فراهم شود.

سه گزینه فدراسیون برای هدایت تیم ملی والیبال، آنجلو لورنزتی سرمربی کنونی تیم ترنتینو ، روبرتو پیازا سرمربی تیم میلانو و فردیناندو دی جورجی سرمربی کنونی تیم لوبه می باشند. هر سه این تیم ها در کورس قهرمانی لیگ سری آ ایتالیا قرار دارند و این نشان از عملکرد خوب سه مربی است، حال باید منتظر ماند و دید که درنهایت کدام گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهد شد.

آنجلو لورنزتی

روبرتو پیازا

فردیناندو دی جورجی

کولاکوویچ مونته نگرویی در زمان ریاست محمدرضا داورزنی برای هدایت تیم ملی انتخاب شد، او در طول این مدت تنها در مسابقات قاره ای مقام سوم جهان را کسب کرد. او در ایران حامیان و منتقدانی هم داشت اما اقدام ناپسند وی در هنگام صعود ایران به المپیک و نشان دادن علامت "هیس" تعداد منتقدان را بیشتر کرد.