دسته : ارتباطات و فناوری اطلاعات
شماره : 13254223143
تاریخ : 16 فروردين 1399
وزیر ارتباطات از افزایش 4 برابری سرعت اینترنت خانگی در قم خبر داد مناطقی در الویت توسعه این طرح قرار دارند که سرعت نسل 4 اینترنت موبایل در آنها از متوسط کشور پائین تر می باشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از ارائه اینترنت خانگی با 4 برابر سرعت فعلی از عصر امروز شنبه 16 فروردین در شهر قم خبر داد. به گفته جهرمی با همکاری مناسبی که از سوی استاندار و شهردار قم فرآیند نصب تجهیزات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با سرعت خوبی درحال انجام است. این سرویس برای تعداد 30 هزار نفر از مشترکین مخابرات ایران و یکی از اپراتورهای اینترنت ثابت از امروز فعال می گردد، وزیر ارتباطات قول راه اندازی این سرویس در تهران را هم داد.


در هفته گذشته بود که آذری جهرمی از شروع عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در استان های قم و تهران خبر داد، جهرمی قول داد که سرعت اینترنت خانگی حداقل 4 برابر افزایش پیدا کند. طبق اعلام وی ، مناطقی در الویت توسعه این طرح قرار دارند که سرعت نسل 4 اینترنت موبایل در آنها از متوسط کشور پائین تر می باشد.