دسته : ورزشی
شماره : 13254223134
تاریخ : 16 فروردين 1399
از لوگو و شعار بازی های پاراآسیایی 2022 رونمایی شد در این مسابقات 3 هزار ورزشکار در 22 رشته ورزشی مختلف باهم به رقابت می پردازند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک آسیا، چهارمین دوره از بازی های پاراآسیایی 2022 که به میزبانی هانگژو برگزار می شود برگزار خواهد شد شعار "اتحاد قلب ها،درخشش آرزوها" را برای این دوره از رقابت ها برگزیده است. این شعار درواقع برگرفته از شعار اصلی مسابقات یعنی "تعامل قلب ها برای آینده" می باشد. برای لوگوی این رقابت ها نیز از نماد یک ورزشکار ویلچری که درحال حرکت رو به جلو است الهام گرفته شده، این حرکت رو به جلو با 10 خط منحنی با رنگ هایی از طیف قرمز تا بنفش که در اخر به زرد منتهی می شود نمایش داده شده و به سوی دور دست ها امتداد دارد. این لوگو از رودخانه "کیانتانگ" و جزر و مد ان که از میان شهر هانگژو می گذرد برگرفته شده و حرکت رو به جلوی ورزشکار هم نشان از تحرک، انرژی و آرزوهای اوست.


مجید راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در مورد این موضوع عنوان داشت: با وجود اینکه دو سال به برگزاری این رویداد باقی مانده است اما به کمیته برگزاری مسابقات به خاطر انتخاب و انتشار شعار و نماد بازی ها تبریک می گویم، درکنار هم قرار گرفتن این نماد و شعار باهم حس تحرک و روحیه مثبت این رقابت ها را به تصویر کشیده که باعث افتخار ما است.


چهارمین دوره از رقابت های پاراآسیایی از تاریخ 9 تا 15 اکتبر سال 2022 (17 تا 30 مهرماه 1401) در شهر هانگژو برگزار می گردد، در این مسابقات 3 هزار ورزشکار در 22 رشته ورزشی مختلف باهم به رقابت می پردازند.