دسته : اجتماعی
شماره : 13254223133
تاریخ : 16 فروردين 1399
پرداخت تسهیلات با بازپرداخت طولانی به رانندگان تاکسی از سوی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری تهران لیست اسامی رانندگان تاکسی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارسال می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل ازفارس، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری تهران فهرست رانندگان تاکسی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات را به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارسال کرد.

مرتضی ضامنی رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری تهران دراین خصوص گفت: هیأت دولت مصوباتی در خصوص حمایت از رانندگان تاکسی با توجه به شیوع ویروس کرونا ابلاغ کرده است. برهمین اساس از امروز در مورد اجرای مصوبات دولت اقدام خواهیم کرد. در اولین گام اسامی و مشخصات 400 هزار نفراز رانندگان تاکسی در سراسر کشور را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دریافت تسهیلات ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: این رانندگان بر اساس مصوبه دولت از یک تا 2 میلیون تومان بر اساس تعداد نفرات خانوار، تسهیلاتی با بازپرداخت طولانی  دریافت می‌کنند.

ضامنی اظهار داشت: طی مذاکرات صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی، مقرر شد که تعدادی از رانندگان تاکسی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، بیمه بیکاری دریافت کنند که این موضوع نیز در حال پیگیری بوده و اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام می‌شود.

وی گفت: تعدادی از رانندگان تاکسی‌ به اشتباه تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته اند. اتحادیه تاکسیرانی با سازمان تأمین اجتماعی بررسی کاملی انجام داده و بیمه این افراد قطع خواهد شد. زیرا این افراد باید از طرف شغل اصلی خود تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.