دسته : اجتماعی
شماره : 13254223112
تاریخ : 14 فروردين 1399
سهمیه تشویقی سوخت برای خودروهای فعال در زمینه حمل و نقل کالاهای اینترنتی سهمیه سوخت خودروهایی که در زمینه حمل و نقل اینترنتی کالا فعالیت می‌کنند، اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از خودروتک، سهمیه سوخت وسایل حمل و نقل عمومی که در زمینه حمل و نقل اینترنتی کالا فعالیت می‌کنند، 20 درصد اضافه خواهد شد.

شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در جهت حمایت و ارائه خدمات بهتر، سهمیه تشویقی سوخت برای خودروهایی که در زمینه حمل و نقل اینترنتی کالا  فعالیت می کنند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با هدف تشویق مردم به خرید غیرحضوری و همچنین حمایت از خودرو‌هایی که این خدمات را به صورت اینترنتی به مردم ارائه می‌کنند، مقرر شد تا به سهمیه سوخت این خودرو‌ها اضافه شود. بر این اساس به خودروهایی که پیمایش آن‌ها در سامانه‌های حمل و نقل اینترنتی قابل شناسایی است به ازای هر 20 مسیری که کالا‌های خریداری شده مردم را حمل کنند 20 درصد سهمیه سوخت اضافی ارائه خواهد شد.

رضائی گفت: هدف از این کار، تشویق این افراد به فعالیت بیشتر در زمینه حمل و نقل اینترنتی کالا و در نتیجه جلوگیری از تردد غیرضروری مردم است.