دسته : ورزشی
شماره : 13254223077
تاریخ : 11 فروردين 1399
اشاره بازیکن منچسترسیتی به حدیث پیامبر در پاسخ به هواداران محرز در گفت و گویی زنده از طریق اینستاگرام به پرسش های هواداران پاسخ می داد


این روزها که شیوع کرونا برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را به تعویق انداخته، برخی از بازیکنان در شبکه های اجتماعی با هواداران صحبت می کنند. ریاض محرز بازیکن الجزایری و مسلمان باشگاه منچستر سیتی هم از جمله این بازیکنان می باشد، محرز در گفت و گویی زنده از طریق اینستاگرام به پرسش های هواداران پاسخ می داد. در این گفت و گو یکی از هواداران از محرز می پرسد که "آیا این خبر صحت دارد که تو مبلغ 4.5 میلیون یورو به الجزایر برای مقابله با ویروس کرونا کمک کرده ای؟" ، بازیکن مسلمان منچستر سیتی این خبر را تکذیب می کند.


در ادامه یکی دیگر از هواداران سیتی از او پرسید:"چرا در این شرایط بحرانی به مانند بسیاری دیگر از بازیکنان به خیریه ها کمک نمی کنید؟"، ریاض محرز در اقدامی جالب اشاره ای به حدیث پیامبر اکرم(ص) پیرامون انفاق و صدقه دادن جواب هوادار را اینگونه می دهد که" خودنمایی برای ما مسلمان ها خوب نیست، دست چپ شما نباید از کاری که دست راست شما انجام می دهد خبردار باشد".


درحقیقت بازیکن 29 ساله و مسلمان منچستر سیتی به حدیث" رجل تصدق بصدقه فأخفاها حتی لا تعلم شماله ما تنفق یمینه" اشاره دارد که به معنی "مرد صدقه را به صورت پنهانی می دهد به طوری که حتی دست چپ او از انفاقی که دست راستش انجام داده خبردار نباشد".