دسته : بین الملل
شماره : 13254223042
تاریخ : 8 فروردين 1399
بوریس جانسون کرونا گرفت نخست‌وزیر انگلیس در صفحه شخصی توئیتر خویش از ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ خبر داد.

گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در صفحه شخصی توئیتر خویش از ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ خبر داد.

 او در تویئت خود آورده است : در طول ۲۴ ساعت گذشته علائم خفیفی را در خود مشاهده کرده و پس از آزمایش، جواب تست ویروس کرونا مثبت اعلام شده و خود را در قرنطینه قرار داده است.

جانسون در ادامه تأکید کرد که رهبری دولت را از طریق ویدئوکنفرانس ادامه خواهد داد.

او گفت که با همدیگر با این ویروس مبارزه خواهیم کرد.

رسانه‌های انگلیسی نیز نوشتند که وزرای بهداشت و مالی این کشور به علت اینکه با جانسون در ارتباط بودند، خود را در قرنطینه قرار داده‌اند. تا کنون ۱۱۶۵۸ نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۷۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بوریس جانسون ااز ابتدای بحران کرونا در انگلیس مخالف قرنطینه شهر ها بود و مدیریت دولت او در این بحران انتقاد هایی را به همراه داشته است. وضعیت کرونا در انگلیس و سایر کشور های اروپایی رضایت بخش نیست ودولت های اروپایی مدیریت ضعیفی در تامین منابع درمانی و مایحتاج روزانه مردم خود از خود نشان دادند.
 
 از آمریکا نیز خبر ها حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا به شدت افزایش یافته و امروز برای اولین بار آمریکا در صدر کشور های مبتلا شده به کرونا قرار گرفت است.