دسته : ورزشی
شماره : 13254223041
تاریخ : 8 فروردين 1399
نخستین مبتلا در تیم برایتون شناسایی شد؛ زنگ خطر برای علیرضا جهانبخش رایتون امروز از طریق ویدئو کنفرانس نشست مطبوعاتی برگزار کرد که گراهام پاتر مربی این تیم هم در کنار مدیر اجرایی حضور داشت


با شیوع کرونا لیگ جزیره هم مانند اکثر لیگ های فوتبال جهان به حالت تعلیق درآمد، تیم ها تمرینات خود را لغو کرده اند و بازیکنان در خانه مشغول بدنسازی هستند. تیم برایتون که علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد از جمله تیم های حاضر در لیگ جزیره می باشد، برایتون هم مانند بسیاری دیگر از باشگاه های جهان از برخی بازیکنان خود تست کرونا گرفته است. ظاهرا از سه بازیکنی که در این تیم علائم مشکوک به کرونا داشتند تست گرفته شده که نتیجه آزمایش یکی از آنها مثبت بوده است. پل باربر ، مدیر اجرایی برایتون بدون اینکه نامی از این بازیکن ببرد گفت:


ما به طور معمول از بازیکنان آزمایش نمی گیریم و فقط زمانی این کار را می کنیم که علائم بروز کند، از سه بازیکن خود آزمایش گرفتیم که نتیجه یکی مثبت شد. این سه بازیکن روز پنجشنبه مورد آزمایش قرار گرفتند، از این بابت متاسف هستیم اما حال وی خوب است و درحال حاضر تحت مراقبت های ضروری قرار دارد.


برایتون امروز از طریق ویدئو کنفرانس نشست مطبوعاتی برگزار کرد که "گراهام پاتر" مربی این تیم هم در کنار مدیر اجرایی حضور داشت، پاتر با شاگردانش همواره در ارتباط است. او در این نشست اظهار داشت که همسرش چند روز قبل علائم آنفولانزا داشته اما در حال حاضر رو به بهبود است. تیم برایتون تا قبل از شیوع گسترده کرونا در انگلستان نتایج نسبتا خوبی را کسب می کرد، علیرضا جهانبخش که به تازگی در فرمی ایده آل قرار گرفته بود نقش مهمی در کسب نتایج خوب اخیر تیمش داشت. این تیم در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ جزیرع قرار دارد و تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.