دسته : ورزشی
شماره : 13254223005
تاریخ : 6 فروردين 1399
کمک مالی لیونل مسی برای مقابله با کرونا لیونل مسی مبلغ یک میلیون یورو برای مبارزه با کرونا به بیمارستان‌عای شهر بارسلونا اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، شیوع ویروس کرونا در سراسر کره زمین، بسیاری از چهره‌های شناخته شده در هر زمینه‌ای را به میدان یاری و کمک‌رسانی فراخوانده است.

بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری خدمات‌رسانی خود را برای این مدت رایگان کرده‌اند و برخی از افراد مشهور با مساعدت‌های مالی و غیرمالی به ستادهای مختلف مبارزه با کرونا کمک کرده‌اند.

شیوع این ویروس در اروپا،مشکلات بسیاری به‌وجود آورده است و جان بسیاری از افراد را گرفته و بسیاری دیگر را در معرض خطر جدی قرار داده است. در این زمان نهادهای پزشکی و مبارزه با کرونا بیش از هر زمان دیگر نیاز به کمک و یاری دارند.

به همین دلیل، برای مبارزه با این ویروس مرگبار لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا هم وارد عمل شده است و مبلغ یک میلیون یورو به بیمارستان‌های شهر بارسلونا کمک کرده است.

گفتنی است لیونل مسی بازیکن فوتبال اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. او تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که شش بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شده‌ و پیش از این نیز در بسیاری امور خیریه و عام‌امنفعه شرکت داشته است.