دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254223004
تاریخ : 6 فروردين 1399
از روزهای کرونایی‌ات بنویس مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی«روزهای مبارزه با کرونا» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، پس از شیوع ویروس کرونا که تعطیلی‌های گسترده‌ای در همه زمینه‌ها و در اقصی نقاط دنیا در پی داشت، فعالیت‌ها و پویش‌های فرهنگی و هنری متفاوتی در هر منطقه شکل گرفت. شیوع کرونا وجه‌ای دیگر از انسان را در معرض دید قرار داد که گاه بسیار آرمانی و انسانی بود و گاه سرشار از ترس و خشم.

همچنین این روزها که موجب شده افراد ساعات بیشتری را به فراغت بگذارند، می‌تواند زمینه‌ساز برای ارتقاء سطح فرهنگی و مطالعاتی باشد یا فرصتی باشد برای خلق آثار هنری و فرهنگی.

در همین راستا، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مسابقه بزرگ خاطره نویسی از «روزهای مبارزه با کرونا» را با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و برای دانشجویان برگزار می کند.

دانشجویان تا ۱۰ فروردین ماه مهلت دارند آثار خود را به آدرس الکترونیکی kanoon.rooyesh@yahoo.com ارسال کنند.

آثار ارسالی باید بیش از ۳۰۰ کلمه باشد و محدودیتی در ارسال تعداد اثرات وجود ندارد. این مسابقه در تداوم پویش دانشجویی "زندگی، دست یاریگر توست" برگزار می‌شود و از دانشجویان خواسته شد خاطرات خود را از روزهای در خانه ماندن و تجربیات مبارزه با کرونا ارسال کنند. اقدامات مسؤلانه در مبارزه با کرونا از دیگر جمله محورهای این مسابقه اعلام شد.