دسته : دفاعی
شماره : 13254222998
تاریخ : 5 فروردين 1399
عمل به وعده در کمتر از 48 ساعت؛ وقتی پای ارتش در میان باشد ان شاءالله فردا طبق وعده داده شده به مردم شریفمان شاهد افتتاح این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی ارتش خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش گفت: با وجود گذشت تنها 24 ساعت از صدور دستور فرمانده کل ارتش مبنی بر لزوم برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران توسط نیروی زمینی ارتش این روند پیشرفت بیش از 50 درصدی داشته است. نیروی زمینی ارتش بلافاصله پس از ابلاغ فرمان ، تمامی ظرفیت ها را پای کار آورده و با یک سرعت عمل فوق العاده توانسته است قسمت های مهمی از مراحل برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی را پیش ببرد.

سرتیپ دوم تقی خانی افزود: نیروی زمینی ارتش با بهره گیری از ظرفیت های یگان پشتیبانی، مهندسی، بهداشت و درمان ، آموزشی و سایر بخش ها امکانات لازم را برای عملی ساختن دستور فرمانده کل ارتش در راستای فرمان مقام معظم کل قوا مبنی بر گسترش امکانات نیروهای مسلح در خصوص کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیج کرده و گوشه ای از توانمندی های ارتش و سرعت عمل بالا و قدرت پای کار آوردن تجهیزات را در قالب یک رزمایش جهادی و دفاع بیولوژیک به نمایش گذاشته است. همه یگان های مرتبط تا این لحظه بدون توقف مراحل مختلف آماده سازی را انجام داده و در قالب یک رزمایش جهادی و انقلابی از لحظه صدور دستور، یک شبانه روز در تلاش بوده اند.

ان شاءالله فردا طبق وعده داده شده به مردم شریفمان شاهد افتتاح این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی ارتش خواهیم بود.

امیر سرتیپ دوم تقی خانی در پایان گفت: همت، برنامه ریزی، دلسوزی، نظم و روحیه خستگی ناپذیری کارکنان پایور و وظیفه اعم از فرماندهان، درجه داران، افسران، سربازان و گروه های متعدد بهداشت و درمان شامل پزشکان و پرستاران شایان تقدیر و تحسین بوده است.