دسته : ورزشی
شماره : 13254222994
تاریخ : 5 فروردين 1399
مجری بهترین برنامه فوتبالی جهان خودش را قرنطینه کرد؛ پسر لینکر مشکوک به کرونا انگلیس از آن دسته کشورهایی بود که خیلی دیر رقابت های فوتبال را تعطیل کرد و بسیاری از مردم در این کشور توصیه های مقامات را رعایت نمی کنند


شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت ها از جمله رقابت های ورزشی شده است، اما با این وجود بازهم خبرها از ابتلای ورزشکاران و ستارگان دنیای ورزش به گوش می رسد. گری لینکر ستاره سابق تیم ملی انگلستان و باشگاه بارسلونا که پس از دوران بازیگری به اجرای برنامه تلوزیونی روی آورد به خاطر علائم مشکوک پسرش خود را قرنطینه کرده است. لینکر مجری برنامه پرطرفدار و مشهور Match of The Day  می باشد، این برنامه مختص رقابت های لیگ جزیره بوده و طرفداران پروپاقرصی دارد. او درمورد قرنطینه کردن خود در صفحه توئیترش نوشت:


بعد از آنکه جورج(پسرش)دارای علائمی از ویروس کرونا بود من هم خودم را قرنطینه کردم، علائم او مانند دیگران نبود ولی به طور کامل حس چشایی و بویایی خود را از دست داده بود. تا به امروز در مورد این علائم چندان صحبت نشده است، در یک هفته اخیر او کنار من بوده و هرچند من مراقب بودم و مرتب دستهایم را می شستم اما در قرنطینه خواهم ماند. اگر حس چشایی و بویایی خود را از دست داده اید باید مراقب باشید، شاید به ویروس مبتلا شده اید اما نمی دانید. همه این اطلاعات را قبل از به اشتراک گذاشتن با پزشک هماهنگ کردم، سالم بمانید.


پسر او 28 ساله است و رابطه نزدیکی با لینکر دارد، انگلیس از آن دسته کشورهایی بود که خیلی دیر رقابت های فوتبال را تعطیل کرد و بسیاری از مردم در این کشور توصیه های مقامات را رعایت نمی کنند. گری لینکر در این مدت اجباری شدن قرنطینه خانگی را درخواست کرده بود، تاکنون بیش از 5700 نفر در انگلستان به کرونا مبتلا شده اند و حدود 290 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.