دسته : سیاست
شماره : 13254222993
تاریخ : 5 فروردين 1399
تماس جهانگیری با استانداران سه استان سیل زده؛ تلاش برای کاهش خسارت استانداران فارس، بوشهر و کرمان هم در این تماس تلفنی گزارشات خود از آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل و اقدامات این استان ها برای پیشگیری از بروز بیشتر خسارات و کمک به سیل زدگان را ارائه کردند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری صبح امروز با استانداران سه استان فارس، بوشهر و کرمان تماس تلفنی برقرار کرد. جهانگیری از استانداران خواست تا با به کارگیری همه ظرفیت های استان تمام توان خود را مبنی بر کمک به سیل زدگان، رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از خسارات بیشتر به کار برند. معاون اول ریاست جمهوری آماده باش کامل نیروهای امدادی در این استان ها را تا زمان عادی شدن وضعیت ضروری دانست و بر لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای کاهش خسارات و آسیب به زیرساخت ها و منازل مردم تاکید کرد.


جهانگیری همچنین در این تماس از آخرین وضعیت تعداد مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان بیماری کرونا در این استان ها مطلع شد و در جریان اقدامات صورت گرفته این استان ها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.


استانداران فارس، بوشهر و کرمان هم در این تماس تلفنی گزارشات خود از آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل و اقدامات این استان ها برای پیشگیری از بروز بیشتر خسارات و کمک به سیل زدگان را ارائه کردند، همچنین در مورد آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی استان های متبوع خود و اقدامات برای پیشگیری،مدیریت و مقابله با ویروس کرونا به معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی ارائه دادند.