دسته : ورزشی
شماره : 13254222933
تاریخ : 29 اسفند 1398
سایت AFC صیادمنش را پدیده فوتبال آسیا معرفی کرد پدیده سابق استقلال رویاهای بزرگی در سر دارد و می خواهد مانند اسطوره های فوتبال ایران در تیم های مطرح اروپایی توپ بزند

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از استعدادها و پدیده های جوان فوتبال آسیا منتشر کرد که در ان نام الهیار صیادمنش هم دیده می شود. در این گزارش از ستاره جوان فنرباغچه و سابق استقلال به عنوان یکی از بازیکنان خوش آتیه و مستعد قاره آسیا در عرصه فوتبال جهان یاد شده است. سایت AFC صیادمنش را بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست تعریف می کند، او جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران با تنها 17 سال سن می باشد. صیادمنش نخستین گل ملی خود را مقابل سوریه به ثمر رساند و یک ماه بعد از درخشش در آن دیدار با امضای قراردادی به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست.

اللهیار صیادمنش پدیده فوتبال آسیا

در ادامه گزارش آمده است که صیادمنش با عضویت در فنرباغچه مقابل غول های اروپایی چون رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیدارهایی دوستانه به میدان رفت، فنرباغچه ستاره جوان خود را به تیم استانبول اسپور قرض داد اما در نیم فصل دوم رقابت های ترکیه به تیم اصلی بازگردانده شد.

اللهیار در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا هم از مهره های تاثیر گذار تیم ملی ایران بود، اما علیرغم تلاش ها این تیم موفق به صعود به دور بعدی نشد. پدیده سابق استقلال رویاهای بزرگی در سر دارد و می خواهد مانند اسطوره های فوتبال ایران در تیم های مطرح اروپایی توپ بزند، پیش تر خبر از بازگشت دوباره این بازیکن به تیم استقلال مطرح شده بود که این خبر تکذیب شد.