دسته : ورزشی
شماره : 13254222917
تاریخ : 29 اسفند 1398
ستاره سوئدی دست به کار شد؛ زلاتان به سراغ کرونا می رود روی سخاوتمندی همکاران، تمامی ورزشکاران و مردمی که دوست دارند کمک های کوچک یا بزرگی برای ریشه کن کردن این ویروس انجام دهند حساب باز می کنم


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان نیاز بیمارستان ها و کادر درمانی به تجهیزات و کمک های مالی بیش از پیش به چشم آمد. در این بین بسیاری از چهره های سرشناس از جمله فوتبالیست ها دست به کار شدند، ایجاد کمپین و جمع آوری کمک های مردمی و مواردی از این قبیل توسط فوتبالیست ها به ویژه در ایتالیا که سخت درگیر کرونا است شکل گرفت. حالا ستاره تمام نشدنی سوئدی یعنی "زلاتان ایبراهیموویچ" به میدان آمده است، زلاتان در صفحه شخصی خود گفت:


ایتالیا همواره چیزهای زیادی به من داده و من در این لحظات غم انگیز می خواهم بیش از گذشته محبت های این کشور را جبران کنم، روی سخاوتمندی همکاران، تمامی ورزشکاران و مردمی که دوست دارند کمک های کوچک یا بزرگی برای ریشه کن کردن این ویروس انجام دهند حساب باز می کنم. ما در کنار هم می توانیم برای بیمارستان ها و پزشکانی که هر روز با از خودگذشتگی تلاش می کنند تا جان مارا نجات دهند کمک کنیم. پس بیاید تا کنار هم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم و برنده این مسابقه شویم.


تنها یک ساعت بعد از ارسال این پست در صفحه شخصی زلاتان مبلغ 109 هزار یورو از کمک های خیرخواهانه جمع آوری شد، خود زلاتان هم مبلغ 100 هزار یورو کمک نقدی کرد. او در پایان صحبت های خود از جملات معروفش بکار برد و گفت: اگر ویروس به سراغ زلاتان نیاید، زلاتان به سراغ ویروس خواهد رفت!