دسته : اجتماعی
شماره : 13254222879
تاریخ : 27 اسفند 1398
رییس پلیس پیشگیری تهران: در خانه بمانید درخواست رییس پلیس پیشگیری تهران از مردم برای مراسم چهارشنبه سوری: برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در خانه هایشان بمانند و خارج نشوند.

درخواست رییس پلیس پیشگیری تهران از مردم برای مراسم چهارشنبه سوری: برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در خانه هایشان بمانند و خارج نشوند.

سردار کیوان ظهیری :

با تبریک ایام نوروز پیش رو و  آرزوی سلامتی و چهارشنبه سوری یکی از آیین کهن ایرانیان است و با توجه به شرایط فعلی کشور و پایتخت و برابر با توصیه های جدی ستاد مبارزه با کرونا، صلاح مردم است که امسال برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در خانه هایشان بمانند و خارج نشوند.

شهروندانی که در این شرایط از خانه بیرون می روند احتمال دارد با توجه به شیوع کروناویروس به این بیماری مبتلا شوند و شرایط برای آنها و خانواده هایشان سخت می شود و در نگاه دیگر با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان برای خالی کردن هیجانات خود اقدام به پرت کردن نارنجک های دستی و ترقه به بیرون از خانه می کنند احتمال آسیب دیدن مردم یا تخریب خودروها و آتش گرفتن درختان کنار خیابان ها می رود و بسیار خطرناک است که از مردم شریف می خواهیم در خانه بمانند.