دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254222823
تاریخ : 25 اسفند 1398
مبارزه مدادرنگی ها علیه کرونا مسابقه نقاشی ویژه کودکان و پویش معرفی کتاب ویژه کتابداران با محوریت ادارات کل فرهنگی و روابط عمومی ادارات کل استانی برگزار می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و پویش معرفی کتاب ویژه کتابداران با محوریت ادارات کل فرهنگی و روابط عمومی ادارات کل استانی برگزار می‌شود.

در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تحصیلی و فرهنگی، به‌ویژه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، نهادهای کتابخانه‌ها اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی کردند. این مسابقه نقاشی تحت عنوان «کرونا را شکست می‌دهیم» و جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی و نیز پر کردن اوقات فراغت کودکان به نحوی شایسته که موجب ارتقاء سطح فرهنگی آنان شود، برگزار می‌شود.

مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» ویژه گروه سنی کودک، ۴ تا ۱۲ سال (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴) با محوریت کارهایی که در ایام تعطیلات کرونا و حضور در منزل انجام می‌شود، کتابخوانی در تعطیلات کرونا و مراقبت‌های بهداشتی در مواجهه با کرونا ویروس و تشکر از پزشکان و پرستاران، برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید از برگه A۴ استفاده کرده و استفاده از تمامی ابزار نقاشی (مدادرنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش) امکان‌پذیر است.

همچنین در داوری آثار، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن حائز اهمیت خواهد بود.

درج مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، شماره تماس، موضوع نقاشی روی برگه و ذیل فایل ارسالی ضروری بوده و تصاویر نقاشی باید به شناسه iranplir در پیام رسان سروش ارسال شود.