دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254222809
تاریخ : 24 اسفند 1398
دورهمی بی تماشگر مهران مدیری در صفحه رسمی برنامه دورهمی اعلام کرد که از شنبه (۲۴ اسفند)، این برنامه هم بدون حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، شیوع ویروس کرونا موجب شده کلیه فعالیت‌هایی که مستلزم گردهم آمدن افراد باشد، لغو شود و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نیز از این التزام مستثنی نبودند. این تصمیمات صرفاً جهت مهار کووید_19 است که بسیار سریع از فردی به فرد دیگر انتقال می‌یابد.

بااین‌حال برخی از برنامه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دادند و با تاکید بر این مسئله که کلیه اصول بهداشتی رعایت می‌شود، گردهم افراد را موکول به زمان عبور از این بحران جهانی نمی‌کردند. یکی از این قبیل برنامه‌ها، دورهمی بود که تولید آن منوط به حضور صدها تماشاگر بود.

مهران مدیری که کارگردان و مجری این برنامه است، بنا به ادعای خود با رعایت اصول کامل بهداشتی، این برنامه را با حضور تماشاگران ضبط کرد که انتقادهای فراوانی نیز در پی داشت.

اینک و پس از سه هفته بی‌توجهی به انتقادها، مهران مدیری سرانجام در صفحه رسمی برنامه دورهمی اعلام کرد که از شنبه (۲۴ اسفند)، این برنامه هم بدون حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.

او که این‌روزها در حال ضبط دورهمی برای نوروز است، در این‌باره نوشت:

لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر، و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی، در حال اجرا بود.

با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفند) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه شود.