دسته : اجتماعی
شماره : 13254222777
تاریخ : 22 اسفند 1398
ویوس کرونا نه معروف می شناسه نه گمنام، نه پولدار می شناسه نه فقیر نتیجه آزمایش کرونا ویروس تام هنکس بازیگر سرشناس امریکایی و ریتا ویلسون همسر وی مثبت اعلام شد

پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین- ویروس کرونا نشان داد که واقعا با تمامی ویروس ها متفاوت است. در واقع ویروس ها معمولا گروه های خاصی را هدف می گیرند اما ویروس کووید 19 اینطور نیست.

نگاهی اجمالی به افرادی که قربانی این ویروس شده اند نشان می دهد که از هر طبقه، شغل، جایگاه اجتماعی و .....می توان در بین قربانیان این ویروس پیدا کرد. به عبارت بهتر ویروس کرونا نه معروف می شناسه نه گمنام، نه پولدار می شناسه نه فقیر

  بر اساس اخبار منتشر شده، نتیجه آزمایش کرونا ویروس تام هنکس بازیگر سرشناس امریکایی و ریتا ویلسون همسر وی مثبت اعلام شد

هنکس و ویلسون که  هر دو 63 ساله  هستند، دراسترالیا، محل فیلمبرداری فیلم جدیدشان الویس  به ویروس کووید-19 آلوده شده و تام هنکس این خبر را از طریق صفحه اینستا گرام خودش منتشر کرد..

به گفته دیگر عوامل فیلم، تام هنکس و ریتا ویلسون تنها افرادی از این جمع هستند که به ویروس کووید-19 آلوده شده اند. با اینکه فیلم الویس در حال حاضر در مرحله پیش تولید است اما کمپانی برادران وارنر یعنی تهیه کننده این فیلم بعد از اینکه خود تام هنکس خبر بیماری اش را منتشر کرد، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بعد از آگاهی از مثبت شدن تست یکی از بازیگران فیلم با آژانس های بهداشتی و مراکز درمانی استرالیا در تماس دائمی هستند تا اگر فردی دیگر نیز آلوده شد در سریع ترین زمان اقدامات لازم انجام شود. این کمپانی تاکید کرد که سلامتی و ایمنی تمامی کسانی که با آنها کار می کنند برایشان مهم است  بخصوص کسانی که تست ویروس کرونای آنها مثبت باشد.