دسته : ورزشی
شماره : 13254222769
تاریخ : 22 اسفند 1398
احتمال لغو کامل لیگ برتر فوتبال قوت گرفت بر اساس اعلام سازمان های مربوطه اوج شیوع بیماری تا 20 فروردین ماه خواهد بود

پس از شیوع ویروس کرونا در ایران اعلام شد که مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، سپس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در ورزش خبر از تعویق رقابت ها تا 14 فروردین داد.

اما در جدیدترین اطلاعیه این ستاد تمامی مسابقات و لیگ های ورزشی تا پایان فروردین ماه 99 لغو شده است، ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در ورزش به ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل جلسه داد و به این جمع بندی رسید که تمامی فعالیت های ورزشی تا پایان فروردین ماه به تعویق بیافتد. همچنین تصمیم بر این گرفته شد که باشگاه های ورزشی تا پایان 15 فروردین تعطیل شوند، طبق این اطلاعیه تصمیمات بعدی با بررسی شرایط روز و شیوع کرونا اعلام خواهد شد.

این اطلاعیه در حالی صادر شد که سازمان لیگ برنامه رقابت های لیگ برتر را بعد از 14 فروردین اعلام کرده بود، طبق برنامه تا پایان فروردین ماه 3 هفته از مسابقات لیگ برتر باید برگزار می شد. اما ظاهرا بازهم باید تغییراتی در برنامه بازی ها صورت گیرد، البته با تمام تفاصیل امکان لغو کامل لیگ برتر وجود خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان های مربوطه اوج شیوع بیماری تا 20 فروردین ماه خواهد بود و پس از آن و تا پایان خرداد ماه ایران درگیر ویروس کرونا بوده و امکان برگزاری فعالیت های ورزشی دشوار می شود. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که شیوع کرونا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا قصد فروکش کردن دارد یا خیر؟.