دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254222757
تاریخ : 21 اسفند 1398
کنسرتی برای صندلی‌های خالی برج میلاد اولین کنسرت خود را در فضای مجازی و به‌صورت زنده با اجرای روزبه نعمت اللهی در این مجموعه برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، اسفند ماه 98 خاطره خوشی در اذهان مردم از خود به جا نگذاشته است. این روزها برخلاف سال‌های گذشته دیگر از شور و نشاط آمدن بهار خبری نیست و مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید در خانه بمانند. از طرف دیگر، بار روانی شیوع بیماری کرونا می‌تواند موجب به خطر انداختن سلامت روحی و روانی برخی از افراد شود یا دست کم آن‌را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. 

به همین سبب، برج میلاد در راستای رسالت‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری خود در روزهایی که به استقبال بهار و نو شدن سال می‌رویم، بر آن شد تا کنسرتی را با صندلی‌های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و بصورت زنده با اجرای روزبه نعمت اللهی در این مجموعه برگزار کند.

روزبه نعمت اللهی خواننده این کنسرت گفت: «این کنسرت برای شمایی است که در این سال‌ها هم نفسم بوده‌اید. کنسرتی را در سالن خالی برج میلاد برگزار خواهم کرد، اما یقین دارم صدای هم‌صدایی‌تان از دور تحملی می‌شود برای گذراندن این روزهای بی‌نفس.»

تاریخ برگزاری این کنسرت شنبه ٢٤ اسفند ماه ساعت ۱۰ شب است. جزییات نحوه تماشای آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

گفتنی است، روزبه نعمت الهی تا به حال کنسرت‌های متعددی را در سالن‌های میلاد، سالن وزارت کشور و سالن های دیگر تهران و نیز شهرستان‌ها برگزار کرده است، او دبیر و داور چندین جشنواره مربوط به جوانان بوده و با گروه‌های موسیقی متعدد خارجی و ایرانی همکاری کرده است.

روزبه نعمت الهی برای اولین بار در ایران در نقش مولانا در کنسرت نمایش ملت عشق روایت دیدار شمس و مولانا را روی صحنه برد.

از خصوصیات روزبه نعمت الهی فعالیت‌های او برای مؤسسه‌های خیریه است که عموماً بخشی از درآمد حاصل از کنسرت‌هایش را صرف این موسسه ها می کند، نمونه های شاخص این کنسرت‌ها اجرا به نفع کودکان کار، کودکان دارای سندروم داون، موسسه بهنام دهش پور، یونیسف ایران و ... است.

او در جمعیت امام علی، خیریه مربوط به تحصیل کودکان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست نیز فعال است.

از جمله کنسرت‌های مربوط به خیریه، کنسرت برگزار شده به نفع زلزله زدگان آذربایجان بود که با درآمد حاصل از آن کانکس خریداری و به اماکن زلزله زده اهدا گردید.

هموطنان می‌توانند یا استفاده از شبکه‌های مجازی در این کنسرت حضور پیدا کنند و ساعات خوشی را با خانواده سپری کنند.