دسته : توپ و تور
شماره : 13254222754
تاریخ : 21 اسفند 1398
شکست مدعیان در ادامه رقابت های بسکتبال NBA در یکی از مهم ترین دیدار ها لس آنجلس لیکرز صدرنشین در سالن اختصاصی خود مقابل بروکلین نتس تن به شکست داد

مسابقات لیگ ملی بسکتبال آمریکا بامداد امروز پیگیری شد که دو تیم مدعی قهرمانی مقابل رقبا تن به شکست دادند، اما هیوستون که بازی گذشته خود را واگذار کرده بود اینبار به پیروزی رسید. تیم سن آنتونیو اسپرز در زمین خود میزبان دالاس ماوریکس بود و موفق شد با نتیجه 119 بر 109 از سد این تیم قدرتمند عبور کند، ستاره اسپرز در این دیدار آلدریج توانست 24 امتیاز به دست آورد.

پس از او بازیکن جوان اسپرز یعنی تری لایلز 14 امتیاز و 11 ریباند به نام خود ثبت کرد، در سوی مقابل اما لوکا دونچیچ فوق ستاره دالاس با کسب 38 امتیاز بهترین بازیکن میدان در این زمینه بود اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. اسپرز با این پیروزی در رده دوازدهم جدول کنفرانس غرب باقی ماند و فاصله خود با تیم هشتم را به 4 رساند.

اما تیم هیوستون راکتس که دیدار قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود اینبار در مقابل مینسوتا به برتری 117 بر 111 دست پیدا کرد، جیمز هاردن در این مسابقه 38 امتیاز به دست آورد و در کنار راسل وستبروک که 27 امتیاز کسب کرد نقش اصلی پیروزی تیمشان را ایفا کردند. در آن سوی میدان اما مینسوتا سومین شکست متوالی را تجربه کرد و درحالی که دی آنجلو راسل برای این تیم 28 امتیاز به دست آورد کاری از پیش نبردند، هیوستون با این برد رده ششمی خود را در جدول حفظ کرد.

در یکی از مهم ترین دیدار ها لس آنجلس لیکرز صدرنشین در سالن اختصاصی خود مقابل بروکلین نتس تن به شکست داد، این شکست برای لیکرز درحالی رقم خورد که در لحظات پایانی پرتاب سه امتیازی آنتونی دیویس داخل سبد نرفت.

بروکلین با مربی موقت در این مسابقه حاضر شده بود، اسپنسر دینویدی با کسب 23 امتیاز و همچنین امتیاز پیروزی در فاصله 28 ثانیه به پایان مسابقه مهره تاثرگذار نتس بود. لبران جیمز هم با کسب 29 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد، آنتونی دیوس نیز 26 امتیاز به دست آورد. لیکرز بعد از ششم فوریه برای نخستین بار درخانه شکست خورد، دوایت هاوارد دیگر ستاره لیکرز به دلیل بیماری در این دیدار غایب بود.