دسته : اقتصاد
شماره : 13254222740
تاریخ : 21 اسفند 1398
ثبت نام مسکن ملی تهران هفته آینده انجام خواهد شد طرح اقدام ملی مسکن به عنوان بزرگترین طرح مسکنی کشور یکی از پر مخاطب ترین بحث این روزهای مردم به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از فارس، رضا نگهبان مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از مشخص شدن و قطعی شدن زمان ثبت نام مسکن ملی در استان تهران خبر داد و گفت:

متقاضیان مسکن ملی استان تهران می توانند از 10 صبح روز شنبه 24 اسفند ماه ثبت نام خود را برای طرح اقدام ملی مسکن انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان طرح اقدام ملی نیازی به مراجعه به کافی نت ها ندارند و می توانند یا از طریق tem.mrud.ir  و یا با ارسال کد ملی خود به سرشماره پیامکی 300073640 ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

طرح اقدام ملی مسکن به عنوان بزرگترین طرح مسکنی کشور یکی از پر مخاطب ترین بحث این روزهای مردم به شمار می رود.

مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن با بیش از ۲۴۰ هزار ظرفیت در آبان ماه آغاز و پایش و غربالگری این‌طرح تا بهمن ماه ادامه داشت که براساس آن  ۴۲ درصد از متقاضیان و ثبت نام کنندگان واجد شرایط نبوده و ۵۸ درصد از متقاضیان در این طرح پذیرفته شده اند.

 ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن دارای شرایط است که مهم ترین آن سبز بودن فرم (ج) متقاضی و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر است از دیگر شرایط این طرح آن است که متقاضی باید  متاهل و یا بالای ۳۵ سال سن داشته باشند و توانایی پرداخت اقساط تسهیلات این طرح را داشته باشد.