دسته : سلامت
شماره : 13254222712
تاریخ : 19 اسفند 1398
اختصاص 3 میلیارد تومن از سوی خیرین برای مقابله با کرونا معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کاشان از اختصاص دادن مبلغ 3 میلیارد تومن جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سید محمد طباطبایی، معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کاشان از اختصاص دادن مبلغ 3 میلیارد تومن جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا  خبر داد. او اظهار داشت: خیرین سلامت، همگام با مردم و دولت در جهت پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی با اشاره به شیوع این بیماری و نیاز مشارکت ملی برای مقابله با آن، ادامه داد: در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا نیز تا کنون مردم کاشان حدود ۳ میلیارد تومان در این بخش کمک کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه خیرین سلامت در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی نشان داده‌اند که با تمام توان و قدرت در کنار مردم و دولت برای کمک به ریشه کنی بیماری کرونا هستند، بیان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر مجمع خیرین سلامت در استان‌های مختلف و به صورت آنلاین و بدون مراجعه به دفاتر مجمع پرداخت کنند و آمادگی کامل برای کمک به این حوزه وجود دارد.

ازآنجا که برای مقابله با بیماری کرونا که توسط ویروس کووید_19 انتشار یافته، نیاز به تشکیل یک بسیج همگانی است‌ و مشارکت تک‌تک افراد را می‌طلبد لذا نیروهای مردمی خود اقاداماتی خیرخواهانه انجام داده‌اند و امید است با همیاری همه و رعایت اصول و قوانین وضع شده از سوی مسئولان، این بیماری با کمترین خسارت ریشه‌کن شود.

همانطور که تمامی رسانه‌ها در سطح بین‌المللی اعلام کرده‌اند، تنها راه مقابله با این ویروس جدید کرونا، پیشگیری از ابتلای آن است. این امر مستلزم قرنطینه خانگی، رعایت اصول بهداشتی فردی و اجتماعی و تقویت سیستم ایمنی بدن است؛ لذا، از هموطنان این انتظار می‌رود جهت حفظ سلامت خود و دیگران در این امر همگانی اقدامات شایسته‌ای انجا دهند.