دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254222711
تاریخ : 19 اسفند 1398
محصولات عماریار رایگان شد تماشای محصولات داستانی و مستند سایت عماریار به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ولادت امام علی (ع) تا ۲۹ اسفندماه رایگان شد.

به گزارش  پایگاه تحلیلی و خبری ایران زمین، کرونا موسوم به کووید_19 چند هفته‌ای می‌شود که دانشگاه‌ها و مدارس و بسیاری از مراکز تفریحی و فرهنگی را تعطیل کرده و بسیاری از مشاغل نیز به حالت تعلیق درآمده است. به همین سبب، مردم بیشتر اوقات خود را در خانه سپری می‌کنند. 

این افزایش اوقات فراغت این فرصت را به افراد داده تا به خواندن کتاب و دیدن فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و دنیا روی بیاورند تا از بار کسالت این روزها بکاهند. هرچند این مسئله خود به ارتقاء سطح فرهنگی کمک شایانی کرده است.

از همین رو و جهت تسهیل دسترسی مردم به محصولات فرهنگی، «عماریار» به‌منظور همراهی با خانواده‌های عزیز ایرانی، تماشای فیلم‌های داستانی و مستند خود را رایگان کرده است تا خانواده‌ها در این روزها لحظات بهتری را سپری کنند و از بار فشارهای روحی  روانی خود بکاهند.

ازجمله این آثار که مخاطبان می‌توانند آنها را از طریق سایت عماریار تماشا کنند می‌توان به عابدان کهنز، تهران دمشق، ارثیه پدری، امیدی ه، قائم مقام و ... اشاره کرد.

این رویداد عماریار با شعار «با خانواده فیلم ببینیم» از روز یکشنبه ۱۸ اسفندماه، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام، موسوم به روز مرد، آغاز شده است و تا روز ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

«عماریار» مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید» درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی و فیلم‌های کوتاه، نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت «عماریار» اقدام به تماشای رایگان محصولات کنند.