دسته : ورزشی
شماره : 13254222706
تاریخ : 19 اسفند 1398
ستاره خارجی استقلال قصد بازگشت به ایران را ندارد پیش از این مهاجم ایرلندی پرسپولیس یعنی آنتونی استوکس هم اعلام کرده بود بخاطر شیوع کرونا قصد بازگشت به ایران را ندارد

این روزها با اعلام ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا تمامی فعالیت های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال تا 14 فروردین لغو شده است، در این میان برخی از تیم ها با رعایت مسائل بهداشتی تمرینات خود را ادامه دادند و برخی دیگر بازیکنان خود را به مرخصی فرستاندند. تیم استقلال تهران هم که برای رقابت با سایپا و الوحده آماده می شود، تصمیم گرفت مرخصی 10 روزه به بازیکنان بدهد.

از این رو بازیکنان خارجی استقلال هم ایران را ترک کردند، هرویه میلیچ مدافع کروات و موفق آبی ها که برای تعطیلات کریسمس هم به کرواسی رفته بود و بخاطر عدم پرداخت مطالباتش قصد بازگشت نداشت بازهم اظهارات نگران کننده ای برای مدیران استقلال مطرح کرده است.

میلیچ به باشگاه استقلال اعلام کرد که تا توقف کامل شیوع کرونا در ایران قصد بازگشت ندارد ، او عنوان داشت که همسرش به خاطر نگرانی هایی که دارد چنین اجازه ای به وی نمی دهد. این درحالی است که هرچند شمار مبتلایان کرونا در ایران بسیار زیاد است اما تعداد بهبود یافتگان هم روبه افزایش می رود، از این رو هنوز مشخص نیست که مسابقات لیگ برتر در تاریخ 14 فروردین 1399 از سرگرفته شود و مدافع کروات منتظر مساعد شدن شرایط خواهد ماند تا تصمیم بگیرد.

پیش از این مهاجم ایرلندی پرسپولیس یعنی آنتونی استوکس هم اعلام کرده بود بخاطر شیوع کرونا قصد بازگشت به ایران را ندارد، استوکس که بعد از بازی مقابل الشارجه به بهانه دیدن خانواده خود دو روز مرخصی گرفته بود دیگر به ایران بازنگشت. او حتی در لندن هم توسط پلیس انگلستان بخاطر برخی اتهامات بازداشت شد و باید در دادگاه حاضر شود، درحالی که مدیران پرسپولیس از قطع همکاری با استوکس سخن می گفتند اما این بازیکن اعلام کرده که قصد بازگشت به ایران را دارد و باید شرایط مساعد شود.