دسته : ارتباطات و فناوری اطلاعات
شماره : 13254222689
تاریخ : 18 اسفند 1398
اپلیکیشن کرونا برای سیستم اندروید برنامه مجازی «کرونا ویروس ۲۰۱۹» به منظور به‌روزرسانی دانش جامعه پزشکی و پیراپزشکی درباره کووید_19 در سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین و به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پی شیوع ویروس کرونا 2019 که با نام رسمی کووید_19 شناخته می‌شود و همچنین انتشار شایعات فراوان پیرامون درمان و نحوه تشخیص این بیماری، لزوم به روز بودن دانش جامعه پزشکی و اقشار مختلف مردم، یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر می‌نماید.

به همین منظور، با توجه به اهمیت به‌روز رسانی دانش جامعه پزشکی و پیراپزشکی کشور در شناسایی، تشخیص و نحوه برخورد با بیماران مبتلا به ویروس کرونا، برنامه مجازی «کرونا ویروس ۲۰۱۹» در سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه قرار گرفته است.

این برنامه که با تدریس دکتر فاطمی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی عفونی و بیماری‌های گرمسیری، توسط واحد مجازی دفتر آموزش مداوم این دانشگاه برای اولین بار در کشور تهیه و تدوین شده است، پس از دریافت مجوز از اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی وزارت متنوع روی سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه قرار گرفته است.

گفتنی است، بنا بر تایید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محتوا و کسب امتیاز آموزش مداوم این برنامه برای تمامی مشمولان در سراسر کشور رایگان است.

ازآنجاکه در دسترس بودن این اپلیکیشن یک ضرورت است، متخصصان این امر، برنامه‌ای تدارک دیده‌اند تا افراد بتوانند از این برنامه در هر زمان و مکانی که نیاز دارند، به سادگی استفاده کنند. به همین منظور «طراحی و تولید اولین اپلیکیشن اندرویدی کرونا ویروس ۲۰۱۹» به همت واحد مجازی دفتر آموزش مداوم جامعه پزشکی معاونت آموزشی دانشگاه انجام شده و در اختیار علاقه‌مندان است.

مشمولان جهت شرکت در برنامه و دریافت اپلیکیشن می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

http://cme.sbmu.ac.ir/course/view.php?id=۵۴۹&username=guest