دسته : ورزشی
شماره : 13254222376
تاریخ : 2 اسفند 1398
بسکتبال NBA بعد از تعطیلات کوتاه مدت دوباره آغاز شد جدال آتلانتا با میامی به دلیل دیدار قبلی دو تیم که حواشی زیادی داشت از حساسیت بالایی برخوردار بود، در بازی گذشته تیم میامی در وقت های اضافی به برتری رسیده بود


رقابت های بسکتبال لیگ ملی آمریکا از سر گرفته شد و در مهم ترین دیدار های بامداد امروز تیم های هیوستون راکتس، فیلادلفیا سونی سیکیرز و آتلانتا هاوکس مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

 


در ادامه رقابت های NBA تیم گلدن استیت وریرز در زمین خود میزبان یاران جیمز هاردن در تیم هیوستون راکتس بود، کوارتر نخست این دیدار با برتری تیم میهمان با نتیجه 38 بر 17 به اتمام رسید. کوارتر دوم اما میزبان کمی به خود امد و امتیازات نزدیک رد و بدل شد تا این کوارتر با نتیجه 34 بر 33 به سود راکتس تمام شود. در نیمه دوم و کوارتر سوم شرایط بازهم به نفع راکتس تغییر کرد و این تیم با درخشش جیمز هاردن فوق ستاره خود با نتیجه 37 بر 27 به برتری رسید، در کوارتر پایانی گلدن استیت با نتیجه 28 بر 26 موفق به پیروزی شد . سرانجام این دیدار با نتیجه 135 بر 105 به سود تیم میهمان به پایان رسید، جیمز هاردن در این بازی به تنهایی موفق به کسب 29 امتیاز شد و نقش تعیین کننده ای در پیروزی تیمش ایفا کرد.

 

 


تیم فیلادلفیا سونی سیکسیرز در سالن اختصاصی خود میزبان بروکلین نتس بود که موفق شد در یک دیدار دشوار و تماشایی به پیروزی برسد، کوارتر اول بازی با نتیجه 26 بر 20 برای تیم میزبان به پایان رسید اما در کوارتر دوم این بروکلین نتس بود که 32 بر 6 موفق به برتری شد. در کوارتر سوم نمایش خوب فیلادلفیا باعث پیروزی 35 بر 26 این تیم شد، فیلا کوارتر چهارم را هم با نتیجه 26 بر 25 به برتری رسید اما مجموع امتیازات در عدد 103 برابر شد تا کار به وقت اضافی کشیده شود. در وقت های اضافی تیم میزبان بهتر عمل کر و با امتیاز 9 بر 1 به پیروزی دست یافت تا در مجموع با نتیجه 112 بر 104 برنده این دیدار تماشایی باشد، جوئل امبید بازیکن فیلادلفیا با کسب 39 امتیاز برترین بازیکن میدان شناخته شد.

 


جدال آتلانتا با میامی به دلیل دیدار قبلی دو تیم که حواشی زیادی داشت از حساسیت بالایی برخوردار بود، در بازی گذشته تیم میامی در وقت های اضافی به برتری رسیده بود. از سوی دیگر تقابل تری یانگ ستاره هاوکس و جیمی باتلر ستاره میامی حساسیت های خودش را داشت، این دیدار درنهایت با نتیجه 129 بر 124 به سود آتلانتا هاوکس به پایان رسید. تری یانگ ستاره بی چون و چرای این بازی لقب گرفت، او با کسب 50 امتیاز نام خود را در تاریخ مسابقات به ثبت رساند، یانگ بعد از لبران جیمز، برندن جینگز و دوین بوکر با 21 سال سن به چهارمین بازیکن جوانی بدل شد که در یک بازی 50 امتیاز کسب می کند. در نقطه مقابل اما جیمی باتلر شب کم فروغی را سپری کرد تا هم تیمی اش آدبایو با کست 28 امتیاز و 19 ریباند بهترین بازیکن هیت باشد. آتلانتا با وجود پیروزی در این دیدار شانسی برا صعود به پلی آف ندارد اما میامی هیت با این شکست جایگاه خود در رده چهارم جدول را به خطر انداخت.