دسته : ورزشی
شماره : 13254222279
تاریخ : 25 بهمن 1398
اعتراض باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر تن به شکست داد ، این تیم در دومین دیدار به مصاف الشارجه امارات خواهد رفت.


باشگاه پرسپولیس اعتراض رسمی خود را مبنی بر اشتباهات تاثیر گذار دیدار با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا با ارسال دو ویدئوی این اشتباهات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد، پرسپولیس در آن دیدار با نتیجه 2 بر صفر از میزبان خود شکست خورد.


در همین راستا حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: کارشناسان داوری روی اشتباه بازی ما مقابل الدحیل اتفاق نظر داشتند، به گفته کارشناسان گل اول الدحیل به خاطر خطای مانزوکیچ روی نادری باید مردود اعلام می شد و در دقیقه 41 بازی هم خطای شدید بازیکن حریف روی مهدی ترابی که در شرایط بدون توپ اتفاق افتاد باید با کارت قرمز داور جریمه در نظر گرفته می شد که اینگونه نشد. این اشتباهات در نیمه اول به گونه ای بوده که روی باخت تیم تاثیر مستقیم داشته است و ما با مشورت با مدیرعامل و آقای گل محمدی به این جمع بندی رسیدیم که مراتب اعتراض خود را به AFC اعلام کنیم.

 


قدوسی در ادامه اظهار داشت: در سه فصل اخیر لیگ قهرمانان از ناحیه داوری به پرسپولیس ضربه زده اند، در فصل 2019 که 5 اشتباه مهلک داوران مانع از صعود ما به دور بعد شد، در فینال سال 2018 هم اشتباهات داوری در دیدار رفت تاثیرگذار بود و همچنین در مرحله نیمه نهایی سال 2017 و دیدار مقابل الهلال دو اشتباه محرز از سوی داور بازی رخ داد. احتمال دارد ما علاوه بر ویدئو دیدار با الدحیل ، اشتباهات داوری در سال های گذشته را نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم تا شاید دیگر شاهد چنین اشتباهات تاثیر گذاری در دیدار های پرسپولیس نباشیم.


مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان عنوان داشت: نمی خواهیم شکست مقابل الدحیل را توجیه کنیم اما واقعا اشتباهات داوری در ان دیدار تاثیر گذار بود، تیم ما در فصل گذشته هم با متضرر شدن از تصمیمات داوری نتوانست از دور گروهی صعود کند. ما اعتراض صریح خود را به کمیته برگزاری مسابقات ارسال کردیم و امیدواریم دیگر چنین اشتباهاتی تکرار نشود. البته کمیته فنی و مربیان تیم هم درمورد هدم اعتراض به داور مسابقه به بازیکنان تذکر دادند و گفته شد که در هر حالتی باید روند بازی در پیش گرفته شود.

 


تیم پرسپولیس در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر تن به شکست داد ، این تیم در دومین دیدار به مصاف الشارجه امارات خواهد رفت.