دسته : ورزشی
شماره : 13254222278
تاریخ : 25 بهمن 1398
درخشش کریستیانو رونالدو مانع از شکست تیمش مقابل یاران زلاتان شد در دیگر بازی این مرحله هم تیم های اینتر و ناپولی به مصاف هم رفتند که تیم میهمان یعنی ناپولی موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروزی ارزشمندی را کسب کند


در مرحله رفت دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا شب گذشته تیم های میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند، حضور زلاتان ایبراهیموویچ در میلان و کریستیانو رونالدو در یوونتوس حساسیت های این دیدار را افزایش داده بود. این بازی در نهایت با گلزنی رونالدو در دقایق پایانی با نتیجه مساوی به پایان رسید تا دیدار برگشت تکلیف تیم صعود کننده به فینال را مشخص کند.

 


شب گذشته ورزشگاه سن سیرو شاهد حضور بیش از 70 هزار هوادار بود که این تعداد در رقابت های کوپا ایتالیا بی سابقه بوده است، بازیکنان هر دو تیم با انگیزه های فراوانی به زمین آمدند و از همان نیمه نخست بازی هیجان بالایی داشت. دوتیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که با کم دقتی بازیکنان تبدیل به گل نمی شد، نیمه اول با حساب بدون گل مساوی به پایان رسید تا این دیدار در نیمه مربیان ادامه پیدا کند. در نیمه دوم ابتد ا این شاگردان استفانو پیولی در تیم میلان بودند که با گل دیدنی آنته ربیچ بازیکن کروات به گل اول دست پیدا کردند، بعد از این گل تنش میان بازیکنان بالاگرفت و داور چند بازیکن از جمله زلاتان را با کارت زرد جریمه کرد. در همین بین تئو هرناندز دفاع چپ میلانی ها با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا کار هم تیمی های خود برای حفظ نتیجه را دشوار تر کند.

 


بعد از ده نفره شدن میلان تیم یوونتوس حملات خود را شدت بخشید  و سرانجام در دقیقه 89 با کمک داور ویدئویی برای یوونتوس اعلام ضربه پنالتی شد، مطابق انتظار رونالدو پشت توپ ایستاد و با ضربه ای دقیق گل مساوی را برای بانوی پیر به ارمغان آورد. در ادامه بازی هم اتفاق خاصی رخ نداد تا کار با نتیجه مساوی به اتمام برسد، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در روز 14 اسفند ماه به میزبانی یوونتوس برگزار خواهد شد. در دیگر بازی این مرحله هم تیم های اینتر و ناپولی به مصاف هم رفتند که تیم میهمان یعنی ناپولی موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروزی ارزشمندی را کسب کند، دیدار برگشت این دو تیم هم 15 اسفند برگزار می گردد.