دسته : ورزشی
شماره : 13254222271
تاریخ : 24 بهمن 1398
بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد با لیونل مسی نیست از این رو سران باشگاه منچستر سیتی که از سالها قبل درپی جذب این بازیکن قرار داشتند اکنون بیشتر از هر وقت دیگری خود را نزدیک به جذب مسی می بینند.


رسانه وابسته با باشگاه بارسلونا خبر داد که این باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود متوقف کرده است، "موندو دپورتیوو" در این باره نوشت که از آخرین جلسه سران بارسلونا با پدر لیونال مسی برای تمدید قرارداد حدود یک ماه می گذرد و پدر مسی به آرژانتین برگشته است تا شایعات مبنی بر جدایی این بازیکن افسانه ای از بارسلونا بیشار از پیش قوت بگیرد.

 


لیونل مسی تا پایان فصل 2021 با بلوگرانا قرارداد دارد اما می تواند در تابستان سال جاری هم قرارداد خود را فسخ کند، فوق ستاره آرژانتینی خواهان تمدید سالیانه قرارداد می باشد تا در پایان هر فصل فرصت جدایی داشته باشد اما بارسلونا در آخرین جلسه ای که با پدر لئو داشت به او پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2023 را داده بود. نارضایتی مسی از سران بارسلونا بخاطر عدم جذب نیمار در تابستان و درگیری لفظی او با اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا و همچنین رفتار سرد او با گریزمان در تمرینات ، همگی آتش شایعه جدایی مسی در تابستان سال جاری را شعله ور تر کرده است. از این رو سران باشگاه منچستر سیتی که از سالها قبل درپی جذب این بازیکن قرار داشتند اکنون بیشتر از هر وقت دیگری خود را نزدیک به جذب مسی می بینند.


لیونل مسی از سال 2004 کار خود را در تیم اصلی بارسلونا آغاز کرد، در طی 16 سال حضور وی به عنوان بازیکن در ترکیب بارسلونا 470 بازی انجام داد و 433 گل نیز به ثمر رسانده است. مسی در این سالها 6 بار موفق به کسب توپ طلا و 6 بار هم کفش طلا را ازآن خود کرده تا در این زمینه به برترین بازیکن تاریخ بدل شود.