دسته :
شماره : 13254222258
تاریخ : 23 بهمن 1398
در حمله به عین الاسد بیش از 100 نفر آسیب دیده اند تعداد آسیب دیدگان ارتش آمریکا در حمله به عین الاسد بیش از 100 نفر است.

تعداد آسیب دیدگان ارتش آمریکا در حمله به عین الاسد بیش از 100 نفر است.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع رسمی می‌گوید که ارتش آمریکا گزارشی آماده کرده که حاکی از افزایش تعداد نیروهایی است که در اثر حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق آسیب دیدند.

به نوشته بی بی سی، این منبع که نخواسته نامش فاش شود به رویترز گفته که تعداد نظامیان آمریکایی که دچار آسیب مغزی ناشی از ضربه (TBI) شده‌اند از ۶۴ نفر به بیش از صد نفر افزایش یافته است.

سپاه پاسداران در انتقاد ترور سردار سلیمانی، به پایگاه عین الاسد آمریکا حمله موشکی داشت.

ترامپ: بعدا متوجه آسیب‌های مغزی نظامیان در عین‌الاسد شدم

ضربه مغزی‌های عین الاسد برای چندمین بار متوالی افزایش یافت/پنتاگون: ۱۰۹ نفر دچار صدمات مغزی شدند.

وزارت دفاع آمریکا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که در حمله موشکی ماه ژانویه ایران به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» آمریکا در عراق «تا به امروز، (۲۲ بهمن) ۱۰۹ نظامی با آسیب مغزی تروماتیک شناسایی شده‌اند که نسبت به گزارش قبلی ۴۵ نفر افزایش داشته است.»

همچنین در مجموع ۲۷ نفر از نظامیان آمریکایی برای طی مراحل درمانی به آلمان منتقل شدند که افزایش شش نفری را در مقایسه با گزارش قبلی نشان می‌دهد.

همچنین ۲۱ نفر از آنها برای تکمیل درمان به آمریکا منتقل شده‌اند.

آسیب مغزی تروماتیک به آسیب دیدن مغز به دلیل یک نیروی خارجی گفته می‌شود که می‌تواند به اختلال موقت یا دائم عملکرهای جسمی، روانی و شناختی فرد منجر شود.