جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۰:۳۸
شیوع ویروس کرونا
ساخت واکسن «نانویی» کرونا در ایران در مرحله نهایی 12 بهمن 1400

رئیس گروه توسعه سرمایه‌های انسانی ستاد ویژه توسعه و فناوری تأکید کرد: با افتخار اعلام می‌کنم شرکت‌های دانش‌بنیان ما مراحل آخر تولید واکسن‌های نانویی را طی می‌کنند که امیدواریم تا سال آینده در دسترس عمومی قرار گیرند.

محدودیت های کرونایی تا دو هفته در سراسر کشور اجرا شود 11 بهمن 1400

دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹، با اشاره به شیوع اومیکرون، گفت: پیشنهاد اعضای کمیته علمی این است که محدودیت‌های اجتماعی تا دو هفته در سراسر کشور اجرا شود.

تماس تلفنی رئسای جمهور چین و آمریکا پس از هفت ماه 20 شهريور 1400

اولین گفت‌وگوی جو بایدن و شی جین پینگ پس از هفت ماه روابط سرد میان دو طرف با موضوع تحقیقات دو کشور در خصوص منشأ ویروس کرونا انجام گرفت.

آخرین آمارهای رسمی کرونا در ایران و جهان سه‌شنبه ۱۹مرداد 19 مرداد 1400

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

آخرین آمارهای رسمی کرونا در ایران و جهان یکشنبه ۱۶خرداد 16 خرداد 1400

از دیروز تا امروز (۱۶ خرداد ۱۴۰۰)، ۵ هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۲۷ نفر از آنها بستری و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۳۶۳ نفر رسید

آخرین آمارهای رسمی کرونا در ایران و جهان شنبه ۱۵خرداد 15 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، در ایران ۶ هزار و ۴۴۲ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به دو میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۵۱ نفر رسیده است.

۱۵۵فوتی دیگر به علت کرونا 14 خرداد 1400

در طول شبانه روز گذشته کرونا جان ۱۵۵ نفر از مردم عزیز ایران را گرفت

در استان سمنان ۶۴ مورد جدید بیمار کرونایی ثبت شد 14 خرداد 1400

طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ساعت گذشته ۶۴ مورد جدید بیمار کرونایی در سطح شهرستان‌های استان به ثبت رسیده است. که ازاین تعداد، هیچ بیماری جان خود را از دست نداده است.

کشف 10 ژن برتر که در روند ابتلا به کرونا دخیل اند 6 ارديبهشت 1400

پروفسور قاسم آهنگری: هر یک از ما در حدود ۳۰ هزار ژن داریم که مسؤولیت کنترل بدن ما در حالت سلامت و یا بیماری را بر عهده دارند. هدف ما از این تحقیق شناسایی ۱۰ ژن برتر دخیل در این بیماری اعم از ژن‌هایی که افزایش و یا کاهش دارد، بوده است.

ممانعت از ورود مسافران هندی و پاکستانی به کشور 5 ارديبهشت 1400

اسماعیل حسین زهی: ورود ویروس جهش یافته هندی که به مراتب قدرت سرایت و کشندگی آن از ویروس جهش یافته انگلیسی بیشتر است می تواند وضعیت را از این وخیم تر کند.

روحانی : شرایط کرونایی نگران کننده است 4 ارديبهشت 1400

آنهایی که بهداشت عمومی را به خطر میاندازند اقدامشان علیه بهداشت عمومی است و یک جرم در این زمینه وجود دارد و قوه قضائیه می تواند اقدام کند

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان جمعه 20 فروردین 1400 20 فروردين 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته۷۳۹ هزار و ۱۳۰ مبتلای جدید بشمار مبتلایان به کرونا اضافه شدند. در ایران هم ۲۲ هزار و ۴۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 155 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

اعمال محدودیت چندگانه برای شهرهای محدوده رنگبندی قرمز و نارنجی کرونا 20 فروردين 1400

دکتر علیرضا رییسی: شیب بیماری در کشور به سرعت در حال افزایش است و متاسفانه تعداد بیماران بدحال نیز در این موج بیشتر هم شده است.

وضعیت قرمز همه مراکز استانها و کلانشهرهای کشور 18 فروردين 1400

رنگ بندی جدید شهرهای کشور که امروز (چهارشنبه) در نرم افزار ماسک وزارت بهداشت منتشر شد نشان می دهد که همه مراکز استانها و کلانشهرهای کشور در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

دکتر زالی پیشنهاد تعطیلی 7 تا 10 روز برای تهران را عنوان کرد 17 فروردين 1400

دکتر علیرضا زالی - رییس ستاد کرونای استان تهران: در ۱۴ ماه گذشته چنین رکوردی در استان تهران ثبت نشده بود که آمار نشان دهنده روند نگران کننده ای برای روزهای آینده است. پیشنهاد ما برای گذر از این بحران، تعطیلی یک هفته تا ۱۰ روزه استان تهران است.

جهش دوگانه کرونا در آمریکا 17 فروردين 1400

نوع هندی کروناویروس حاوی دو جهش در یک ویروس است که پیش از این در گونه‌های جدا از هم مشاهده شده بود، عامل افزایش روزانه موارد جدید ابتلا طی چند هفته گذشته آمریکا است.

درخشش محققان جوان ایرانی در حیطه تشخیص، پیشگیری، درمان پاندمی کرونا 17 فروردين 1400

دکتر اسماعیل قادری، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: شرکت های دانش بنیان در زمان شیوع جهانی کرونا ویروس به خوبی درخشیدند و علاوه بر رفع نیاز داخل کشور توانستند دستاوردهای خود را صادر کنند.

آمار رسمی مبتلایان به کرونا در ایران و جهان یکشنبه 15 فروردین 1400 15 فروردين 1400

آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۵۳۹ هزار و ۹۰۲ نفر بشمار مبتلایان اضافه شده است. در ایران هم بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 161 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

بررسی تخت های بیمارستان در کلان شهر تهران برای مقابله با موج بعدی کرونا 12 فروردين 1400

در جلسه امروز که با حضور ‌دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران برگزار شد، وضعیت تخت‌های درمانی در مراکز درمانی استان مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان پنج شنبه 5 فروردین 1400 5 فروردين 1400

آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون از ۱۲۵ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۱۴۹ نفر عبور کرده است. در ایران هم بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 97 نفر بیمار مبتلا جان خود را از دست داده اند.

اخبار برگززیده ...
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...