جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۴:۰۷
آمار مبتلایان در جهان
مرگ 5 میلیون نفر بر اثر ویروس کرونا در سراسر جهان 10 مهر 1400

در سراسر جهان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا از 5 میلیون نفر فراتر رفت و با وجود ورژن دلتا، افراد واکسینه نشده در معرض خطر بیشتری قرار می گیرند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا در ایران و جهان پنجشنبه ۳۱تیر 31 تير 1400

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۶۳ نفر رسید.

آخرین آمارهای رسمی کرونا در ایران و جهان شنبه ۲۶تیر 26 تير 1400

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۹۶۶ نفر رسید.

آخرین آمارهای رسمی کرونا در ایران و جهان جمعه ۲۵تیر 25 تير 1400

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان جمعه 7 خرداد 1400 7 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۵۳۷ هزار و ۶۷۶ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۰ هزار و ۲۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۵۳۲ نفر از آنها بستری شدند و متاسفانه 184 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان پنج شنبه 6 خرداد 1400 6 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه۹ هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند. در ایران هم روز گذشته ۵۵۹ هزار و ۶۸۸ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. و متاسفانه 165 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان چهارشنبه 5 خرداد 1400 5 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته با افزایش ۵۲۳ هزارو ۴۲۹ نفر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۰ هزار و ۴۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 163بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان سه شنبه 4 خرداد 1400 4 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۴۴۲ هزار و ۷۹۸ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۱ هزار و ۸۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 208 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان یکشنبه 2 خرداد 1400 2 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۵۷۱ هزارو ۹۳۰ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۸۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 216 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آمار رسمی مبتلایان به کرونا در ایران و جهان شنبه 1 خرداد 1400 1 خرداد 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۶۲۰ هزار و ۷۱۵ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۸ هزار و ۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 187 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان جمعه 31 اردیبهشت 1400 31 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۶۵۱ هزارو ۶۸۴ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۱ هزار و ۲۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 200 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400 30 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته گذشته ۶۶۰ هزار و ۳۴۱ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۲ هزار و ۴۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 229 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 29 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، در شبانه روز گذشته ۶۱۲ هزار و ۴۲۴ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۲ هزار و ۷۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 233 بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ 28 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۵۳۵ هزار و ۳۷۱ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۳ هزار و ۹۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۱۰ بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ 27 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۵۳۸ هزار و ۸۶ نفر دیگر به تعداد مبتلایان این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۴ هزار و ۳۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۸۶ بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ 26 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۶۳۴ هزار و ۱ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند .در ایران هم ۱۱ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۰۳ نفر بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ 25 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۶۹۷ هزار و ۷۵۶ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۷۷۲۳ هزار بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۰۰ بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ 23 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۷۵۱ هزار و ۴۸۸ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۴ هزار و ۲۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۹۷ بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمارهای رسمی کرونا ایران و جهان چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ 22 ارديبهشت 1400

طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی شبانه روز گذشته ۷۱۰ هزار و ۱۲۲ نفر دیگر به تعداد مبتلایان به این ویروس اضافه شدند. در ایران هم ۱۶ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۶۶ بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.

اخبار برگززیده ...
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...