پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۱۹:۵۵
شهری - کد خبر : 11366
دوشنبه، ۱۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

۳ ایستگاه آتش نشانی تا پایان امسال بهره برداری می شود

رییس سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه در 4 سال اخیر 8 ایستگاه آتش نشانی به بهره برداری رسیده عنوان کرد: سه ایستگاه دیگر نیز تا پایان سال افتتاح می شود.887

۳ ایستگاه آتش نشانی تا پایان امسال بهره برداری می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری شهر، مهدی داوری، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های آتش نشانی با تاکید بر اینکه پروژه های به اجرا درآمده با تدبیر مدیریت شهری در راستای توانمندسازی آتش نشانی انجام شد، گفت: توانمندسازی نیروها، افزایش ایستگاه‌ها، ارتقا تجهیزات، ساخت ایستگاه ها و.... مورد توجه ماست که در تمامی جوانب سعی بر آن شده که خدمات موثر به شهروندان ارایه شود.
 
رییس سازمان آتش نشانی  با اشاره به اینکه طی ۴ سال اخیر هشت ایستگاه آتش نشانی به بهره برداری رسیده است اظهار کرد:  برای افتتاح این ۸ ایستگاه تلاش زیادی شده است. ۳ ایستگاه دیگر در حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: با ارتقا تجهیزات و افزایش ایستگاه‌ها چابکی سازمان افزایش خواهد یافت در حوادث اخیر به ویژه حادثه پالایشگاه ری این توان تجهیزات و چابکی نیروی انسانی آتش نشانی کاملا مشخص بود و مردم آن را مشاهده کردند. 
 
داوری با اشاره به این که تامین زمین یکی از مشکلات برای راه اندازی ایستگاه هاست عنوان کرد: زمین ها از سوی شهرداران مناطق در اختیار سازمان قرار گرفت در حال حاضر ۱۳۶ ایستگاه تا پایان امسال به سرانجام می رسد. البته تعداد مطلوب ایستگاه های تهران ۱۴۵ ایستگاه است و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ به این تعداد برسیم. 
 
رئیس سازمان آـش نشانی  مرکز اقامتی در مرکز آموزش سازمان آتش نشانی را به عنوان پروژه دیگر برشمرد و گفت:  تا کنون چند آتش نشان از شهرهای دیگر را در آتش نشانی تهران آموزش دیدند و برخی از مربیان ما در شهرستان در حال آموزش هستند بنا براین این مرکز باید نقش خود را برای الگو شدن در کشور ایجاد کند. 
 
وی افزود: تامین هزینه اقامت برای آتش نشانان در دوره های آموزشی دشوار بود لذا این مرکز اقامتی را با ۳۰ اتاق تأسیس کردیم و ۶۰ تخت در آن قرار داده می شود که علاوه بر هزینه اقامت، چند دوره را پشتیبانی می کند و آموزش ها سرعت پیدا می کنند.
 
شبیه ساز برج‌های تهران  پروژه دیگری است که داوری از آن یاد کرد و عنوان کرد: تصمیم گرفتیم ساختمانی با ۱۵ طبقه روی زمین و ۵ طبقه زیر زمین ساخته شود تا این شبیه سازی انجام شود. این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت داشته است. 
 
وی با اشاره به اینکه  در مدت ۴ سال برای به‌روز رسانی تجهیزات آتش نشانی نزدیک به ۶۰۰ میلیارد هزینه شده است، عنوان کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای ساخت این ۳ ایستگاه هزینه شده است. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!