جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۱:۲۵
رفاه و تعاون - کد خبر : 14617
سه شنبه، ۳۰ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

۱۰ هزار وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند کشور توزیع می شود

بنیاد احساس وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام،۱۰ هزار وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع خواهد کرد.

۱۰ هزار وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند کشور توزیع می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری مهر، پویش دلگرمی احسان، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد احسان و شهردار منطقه ۱۷ تهران در محل آستان مقدس امامزاده حسن (ع) در تهران آغاز به کار کرد.
 
علی عسگری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مرحله اول پویش دلگرمی احسان از حدود یکماه پیش و با آغاز فصول سرد سال در مناطق کم‌برخوردار کشور آغاز شده، عنوان کرد: از امروز این پویش در استان تهران نیز آغاز می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول این پویش، ۱۰ هزار وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن گازی و برقی بین خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم سراسر کشور توزیع می‌شود.
 
عسگری با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کمک‌ها را ۱۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: بخش عمده این رقم توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بخشی از آن نیز توسط مردم و خیرین تأمین شده است.
 
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: تمامی این وسایل گرمایشی ساخت ایران و تولید شده توسط کارخانه‌ها و کارگاه‌های بومی هر استان است تا از این طریق از کسب و کار و اشتغالزایی صنایع مربوطه در استان‌ها نیز حمایت شود.
 
وی در تشریح برنامه های مراحل بعدی این پویش گفت: علاوه بر توزیع ۱۰ هزار وسیله گرمایشی دیگر در مرحله بعد، در آستانه شب عید و سال نو پویش توزیع لباس و کفش را هم توسط بنیاد احسان خواهیم داشت. در این مرحله لباس و کفش بین کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع خواهیم کرد.
 
عسگری با اشاره به اینکه تمام این اقلام توسط ۳۰۰۰ گروه جهادی همکار بنیاد احسان در مناطق محروم و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، یادآور شد: مردم و خیرین برای کمک به این پویش و پیوستن به آن می‌توانند با بنیاد احسان ارتباط برقرار کنند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!