سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۲۲:۵۲
خاورمیانه - کد خبر : 12428
سه شنبه، ۲۳ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

یکی از شاهدان پرونده فساد نتانیاهو سقوط کرد

شامگاه دوشنبه، یک هواپیمای شخصی صهیونیستی حین پرواز به سوی آسمان یونان سقوط کرد که در پی آن دو نفر کشته شدند. یکی از کشته شده ها از شاهدان پرونده فساد نخست‌وزیر سابق این رژیم بوده است.

یکی از شاهدان پرونده فساد نتانیاهو سقوط کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، منابع عبری‌زبان، امروز سه شنبه(23 شهریور)، خبر دادند که یکی از کشته‌شدگان در پی سقوط هواپیمای  شخصی صهیونیستی در حریم کشور یونان، از شاهدان پرونده فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.

شامگاه دوشنبه، منابع‌ عبری‌زبان مدعی شدند که یک هواپیمای شخصی صهیونیستی حین پرواز به سوی آسمان یونان در نزدیکی جزیره «ساموس» در مجاورت ترکیه سقوط کرده و در پی آن دو نفر کشته شدند.

طبق این گزارش امروز پایگاه صهیونیستی «20il»، گفته است یکی از افرادی که در پی سقوط این هواپیما کشته شده است، کارمند سابق وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی و از شاهدان پرونده فساد نخست‌وزیر سابق این رژیم بوده است.

این پایگاه صهیونیستی در ادامه همچنین تاکید کرده است که علت سقوط این هواپیما تا این لحظه هنوز اعلام نشده است.

طبق گزارشات واصله، این هواپیما ساعت ۲۰ به وقت فلسطین از صفحه رادار محو شده و پس از لحظاتی مشخص شده است که این هواپیما پیش از رسیدن به مقصد سقوط کرده است.

ارتش یونان برای مشخص کردن محل دقیق سقوط هواپیما و خارج کردن اجساد، بلافاصله نیروهای خود را به محل اعزام کرده است.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی مطرح است و  او، پیشتر، درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته بوده است.

یکی از پرونده‌هایی که دادستان کل رژیم غاصب صهیونیستی رسماً نتانیاهو را بر اساس آن متهم خواهد کرد پرونده موسوم به «۴۰۰۰۰» است؛ او در این پرونده به «شائول ایلوویچ» مالک شرکت «بِزِک» میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی پرداخت کرده تا پایگاه خبری «واللا» وابسته به این سرمایه‌دار صهیونیستی از او و همسرش حمایت رسانه‌ای بهتری داشته باشد.

همچنین روزنامه «هاآرتص»، پیشتر،‌ نوشته بود، انتظار می‌رود نتانیاهو در پرونده «۱۰۰۰» نیز رسماً متهم شود. این پرونده، اتهامات نخست‌وزیر سابق رژیم غاصب صهیونیستی درباره دریافت غیرقانونی هدیه از بازرگانان خارجی را شامل می‌شود.

دیگر پرونده مفتوح علیه نتانیاهو که علیه او اعلام جرم خواهد شد، پرونده ۲۰۰۰ است. نخست‌وزیر سابق رژیم اشغالگر صهیونیستی در این پرونده متهم است با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» زد و بند کرده تا در ازای پوشش مثبت از فعالیت‌‌هایش در این روزنامه، رقیب آن یعنی روزنامه «اسرائیل هیوم» را تحت فشار قرار دهد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!