پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۴:۴۹
ورزشی - کد خبر : 2221
سه شنبه، ۲۲ بهمن، ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۹

یک تساوی و یک شکست حاصل کار نمایندگان ایران در روز نخست لیگ قهرمانان آسیا

استقلال چند موقعیت گلزنی را از دست داد تا دیدار نخست شاگردان مجیدی در آسیا با نتیجه مساوی به پایان برسد، در دیگر بازی این گروه هم تیم های الوحده امارات و الاهلی عربستان به تساوی رضایت دادند.

یک تساوی و یک شکست حاصل کار نمایندگان ایران در روز نخست لیگ قهرمانان آسیا


در روز نخست از هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران نتایج خوبی را کسب نکردند، تیم های استقلال و شهرخودرو مقابل حریفان خود به ترتیب به تساوی رسیده و شکست خوردند.

 


تیم شهرخودرو که اولین حضور خود در لیگ قهرمانان را تجربه می کرد در نخستین گام مقابل الهلال عربستان قهرمان دوره قبل قرار گرفت، این دیدار که در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می شد با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال خاتمه یافت. شاگردان سرآسیایی از همان شروع نیمه اول مقابل قهرمان آسیا حرفی برای گفتن نداشتند و بازی یکطرفه جریان داشت، الهلال در نیمه اول 16 موقعیت خطرناک روی دروازه شهرخودرو ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه 45 توسط "کاریو" ستاره پرویی خود به گل اول دست پیدا کرد. نیمه دوم هم فرق چندانی در بازی به وجود نیامد و تیم الهلال تیم برتر میدان بود، نماینده عربستان در دقیقه 69 هم توسط " بافی تیمبی گومیس" بازیکن سرشناس فرانسوی به گل دوم رسید تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال پایان یابد. در دیگر بازی این گروه تیم پاختاکور ازبکستان مقابل الشباب امارات به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

 


اما تیم استقلال دیگر نماینده کشورمان در شهر اربیل عراق به مصاف الشرطه رفت، قضاوت این دیدار بر عهده گروه داوری اردنی بود. نیمه اول با حملات تیم الشرطه آغاز شد و این تیم دو موقعیت خطرناک را از دست داد، در دقیقه 25 سانتر زکی پور با اشتباه مدافع الشرطه به گل اول استقلال تبدیل شد و تا پایان نیمه اول هم این برتری یک گله حفظ شد. در نیمه دوم و در همان ابتدای مسابقه یک پنالتی به سود تیم میزبان گرفته شد، علی فائز برخلاف جهت حرکت حسینی گل مساوی را به ثمر رساند. بعد از گل مساوی تیم استقلال سراپا حمله شد اما اتفاق بد برای آبی ها مصدومیت مهدی قائدی بود که باعث تعویض او شد، مرتضی تبریزی به جای قائدی وارد زمین شد. در ادامه بازی استقلال چند موقعیت گلزنی را از دست داد تا دیدار نخست شاگردان مجیدی  در آسیا با نتیجه مساوی به پایان برسد، در دیگر بازی این گروه هم تیم های الوحده امارات و الاهلی عربستان به تساوی رضایت دادند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!